Un cadou cu stil

În urmă cu câteva săptămâni părinții mei au fost invitați la o petrecere ce va avea loc peste câteva săptămâni. Hmm … da, mama a și intrat în acțiune, începând să își caute o ținută cu care să mergă la petrecere. În timp ce își căuta rochie pe unul dintre site-urile cu care ea „colaborează” de ceva vreme, în partea dreaptă a monitorului, mai bine spus unde apar frecvent reclame, am zărit câteva imagini cu bijuterii, sub semnatura Majorica, care se pare, mi-au atras atenția.

65018

Imediat am fugit la laptopul meu și am început să caut să vad ce reprezintă de fapt Majorica, astfel ajungând într-un magazin ce comercializează tot felul de bijuterii (ceasuri, inele, cercei, brățări, pandative, etc.). Deși toate aceste accesorii parcă îmi făceau cu ochii, în primă fază mi-am canalizat atenția asupra bijuteriilor marca Majorica, încercând să identific o bijuterie care să se potrivescă cu ținuta pe care mama urma să și-o comande pentru evenimentul la care urma să participe.Eram cu ochii în doua părți, unul în monitorul laptopului mamei și unul în monitorul laptopului meu. și în doar câteva minute am reușit să îmi fac o imagine asupra tuturor bijuteriilor disponibile pe site.

majorica

Imediat ce mama s-a decis asupra unei rochii pe care a și comandat-o imediat, am reuși să trec cu vederea prin toate bijuteriile Majorica, astfel că imediat ce mama și-a ales rochia și eu am identificat colierul ce se potrivea cu ținutei aleasă de ea.  Perlele colierului ales de mine se vor asorta perfect cu rochia mamei, redându-i acesteia eleganța și statutul de care are nevoie la  petrecerea ce va participa. Îmi doresc ca mama să fie în centrul atenției la petrecere și cu siguranță așa va și datorită colierului confecționat manual printr-un proces tradițional în care se folosesc elemente naturale, organice și marine.

majorica 1

Mama cu siguranța va folosi colierul primit în dar de la mine ( pe care ăl voi oferi ca și cadou din partea iepurașului de Paște) și cu alte ocazii, ea fiind genul de persoană foarte elegantă și stilată. Hmm .. se pare că aschia nu sare departe de trunchi în ideea că deși nu sunt la fel de cochetă ca mama, am și eu o obsesie pentru accesorii sau mai bine spus pentru  ceasuri și brățări, care mi-au făcut cu ochiul când i-am comandat mamei cadoul.

majorica2

Colierul din perle veritabile pe care il voi dărui mamei mele cadou aceasta îl va putea folosi și cu alte ocazii, ba chiar își va mai putea cumpăra și altele din magazinele Splend’or prezente în majoritatea mall-urilor din România. Din cele peste 45 de magazine pot fi cumpărate bijuterii și ceasuri accesibile pentru toate stilurile și buzunarele. Colecțiile ce se regăsesc în aceste magazine sunt disponibile și online, în magazinul bb-shop, de unde mai exact i-am cumpărat și eu mamei colierul.

Magazinul bb-shop l-am vizitat … colier Majorica mamei i-am luat.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Lasă un răspuns

