Peste o săptămână …

Încă de mic copil Paştele a fost una dintre sărbătorile mele preferate, principalul motiv fiind acela că mama şi bunica mereu îmi cumpărau hăinuţe noi, cu care mă îmbrăcam şi mândream în acele zile. Tradiţia la noi în familie era aceea ca Paştele să îl o petrecem alături de familie, motiv pentru care domiciliul stabil nostru stabil în acea perioadă (al meu şi al părinţilor mei) era casa bunicilor din acel mic sătuc de la periferia Iaşului.

Excursie-Maramures-5-zile-3

 Anii au trecut, obiceurile mi le-am schimat, însă Paştele a rămas în continuare unadintre sărbătorile mele preferate. Dacă mai până acum câţiva ani bunicii, în preajma acestor sărbători erau gazda noastră, de vreo 2 ani, eu una am început să evadez alături de prieteni prin fel de fel de locuri. Tradiţiile şi obiceiurile din alte zone ale tării au fost tot timpul un mister pentru mine, motiv pentru care m-am decis ca în fiecare an să merg în câte o regiune a ţării pentru a afla detalii cu privire la modul în care ei sărbătoresc Paștele.

rent1

Anul acesta împreună cu trei prieteni de la București, am hotărât să mergem în zona Maramureșului, o regiune după părerea mea plină de tradiții și obiceiuri, care încă se păstrează. Planul pe care noi l-am făcut este destul de simplu. Eu bineînțeles voi pleca de la Iași către București cu avionul, unde voi rămâne până a doua zi. Prietenii mei între timp au contactat o firmă de închirieri auto București, au închiriat o mașină, cu care vom pleca către Maramureș.

rent2

În ciuda faptului că unul dintre prietenii mei avea maşină, am ales varianta rent a car, pentru simplu motiv că acesta are carnet de doar câteva luni şi nu are curaj să meagă la volan la drum lung. Pe de altă parte mașina lui este micuță și nu cred că ar fi în favoarea noastră, având în vedere că suntem 4 persoane,  fiecare cărând după el o tonă de bagaje. Am preferat să apelez la o firmă rent a car București, pentru a nu abuza de mașina prietenului meu, care cu siguranță ar fi stat cu ochii pe mine în timp ce conduceam. În acest fel am evitat orice discuție, asumându-mi astfel responsabilitatea doar în fața celor de la firma de rent a car.

rent

Expediţia noastră în Maramureş se pare că anul acesta se va prelungi cu încă o zi faţă de anii anteriori, asta datorită faptului că prietenii mei au rezervat maşina de la firma închirieri auto Bucureşti, cu ceva timp înainte, beneficiind astfel de preţuri mai mici la închiriere. Calculele noastre au fost cumva mai mari, iar suma rămasă după ce am achitat factura la firma de rent a car în Bucureşti, ne-a permis să ne prelungim vacanţa de Paşte cu încă o zi.

renr3

Din timp cu o firma de rent a car contract am încheiat, de preţuri ieftine am beneficiat !!!

Lasă un răspuns

