Share de la birou

În ciuda faptului că în copilărie am fost un copil cuminte, uneori făceam câte o trăsnaie de care ai mei îşi mai amintesc şi acum şi se amuză pe baza lor ori de câte ori au ocazia. Deşi timpul a trecut, eu am rămas acelaşi omuleţ năstruşnic şi spun asta datorită ultimei isprave care mi-a trecut prin minte acum câteva săptămâni.

box6

În ultima perioadă ori de câte ori mă logam la una dintre paginile de socializare la care sunt abonată, îmi găseam câte unul dintre prieteni în direct. Hmm … da şi stăteam şi mă gândeam că probabil e deja o modă, deci ar fi cazul să profit şi eu de această oportunitate. Momentul potrivit a fost una dintre pauzele de masă de la serviciu, unde am ocazia de a mânca alături de colegi. Conform tradiţiei stabilite la birou, o dată pe săptămână nu ne aducem mâncare de acasă, ci comanăm din oraş, în ideea de a nu rămâne în urmă cu noutăţile culinare apărute pe piaţă.

box

Săptămâna trecută unul dintre colegi a decoperit noua aplicație Wu Xing, despre care bineînţeles ne-a povestit şi nouă la serviciu. Imediat ce colegul nostru ne-a expus toate detaliile aplicaţiei, s-a şi luat decizia de a comanda mâncare chinizească în zilele ce urmează. Zis şi făcut … am instalat aplicaţia şi am comandat (Flori de piatră, Pui Shanghai condimentat, Colţunaşi , Şalău pane cu roşii, Salată de castraveţi Huang Gua, Mixt prăjit şi Pacheţele  cu mere) din toate preparatele puse la dispoziţie de WU XING.

box1

Imediat ce masa pe care mâncam s-a umplut de tot felul de delicatese, toată lumea a început să îşi facă selfie cu preparatul pe care urma să îl devoreze, timp în care prin minte mi-a trecut o super idee pe care am şi spus-o cu voce tare…. Ce ar fi dacă să facem un Share your box împreună … fimându-ne în timp ce devorâm bunătăţile descoperite??? Zurlii cum suntem toţi ..nici nu am terminat tot ce aveam de spus … că reacţiile au şi început să apară. Un telefon mobil a unuia dintre colegi a fost amplasat pe un dulăpior de unde ne putea urmări pe toţi, la conectat la internet și start filmuleț.

box4

În cele 30 de minute de pauză prietenii mei și a colegilor noștri au avut posibilitatea de ne urmări pe rețelele de socializare, cum ne răsfățam noi cu acele delicatese alese, pe care le-am comandat cu 15% discount în urma folosirii aplicației Wu Xing. 

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Lasă un răspuns

