La Femme mă ține în pas cu moda

Jobul pe care îl am nu imi impută o anumita ținută, însă detaliul pe care trebuie să îl am în vedere este faptul că îmbrăcămintea mea  trebuie sa fie una de bun gust pentru a nu ieși în evidență. Recunosc că nu sunt o expertă în ale modei, motiv pentru care de obicei, studiez săptămânal site-urile și revistele de acest tip, în ideea de a-mi crea o imagine cu ceea ce se mai poartă și este în tendință.

feeme3

Un alt secret pe care nu l-am dezvăluit nimănui până acum este magazinul La Femme, pe care l-am descoperit acum mai bine de un an, devenind în tot acest timp o muză pentru mine. Ținutele achiziționate din magazin m-au încântat pentru simplu fapt că mă ajută să fiu  mereu în pas cu moda, timp în care se și pliază exact pe stilul meu vestimentar. Întotdeauna am fost adepta unei ținute decente, motiv pentru care mă regăsesc printre acele rochii de zi comercializate în magazinul La Femme.

Conceptul de boutique chic & trendy al magazinului este întreținut varietatea de produse dedicate femeilor ce își doresc să fie mereu în pas cu moda și au viața împărțătă între birou, distracție și tot felul de activități  ce o obligă să țină cont de imaginea ei. Îmbrăcămintea nu face decât să exprime personalitatea unei persoane, în cazul nostru, al femeii, încercând să o scoată din anonimat, acesta fiind și unul dintre motivele pentru care a luat naștere conceptul La Femme.

feeme2

Acum, cândvreau să îmi reînoiesc garderoba nu trebuie decât să vizitez magazinul online La Femme și problema e ca și rezolvată. Un exemplu concret la consituie o întâmplare ce a avut loc în urmă cu câteva săptămâni. În câteva zile a trebuit să fac rost de o ținută un pic mai elegantă decât cea pe care o folosesc eu de obice, pentru o întâlnire neprevăzută. O pereche de pantaloni am găsit prin șifonier, însă o bluză potrivită eveniment nu, deci varianta ce mi-a rămas la îndemână a fost aceea de a vizita magazinul La Femme. Dintre toate acele bluze damă elegante disponibile în magazin, am identificat în doar câteva momente una pentru întâlnirea ce avea să urmeze.

feeme1

Indiferent de ocaziile la care am participat, în magazinul La Femme am găsit ținute care să mă reprezinte și care să fie în concordanță cu evenimentele la care am luat parte.Ținutele mele au fost mereu în pas cu moda datorită concordanței dintre noile colecții ale fiecărui sezon în parte și  La Femme.

Haine din magazinul La Femme mi-am luat, in continuu în pas cu moda am rămas !!!

Un gând despre &8222;La Femme mă ține în pas cu moda&8221;

Lasă un răspuns

