De când am descoperit Husă Folie Protecție

Cumpărăturile indiferent că vrem sau nu, fac parte din viaţa nostră de zi cu zi. Goana după cumpărături, după reduceri, se spune că pentru unii dintre noi a devenit obsesie. Uneori tind să cred că mă incadrz şi eu în această categorie, asta datorită faptului că ori de câte ori am ocazia, încerc să profit de ofertele ce îmi apar în cale, cum am făcut şi anul trecut când mi-am cumpărat tabletă. Dacă ar fi fost să îmi cumpăr doar tabletă era bine, dar numai după o zi a trerbuit să îmi cumpăr şi  „hăinuţă” pentru ea, însă fără a mai umbla ca după tabletă, de această dată identificând o super ofertă în magazinul online Husa Folie Protectie, ba chiar am găsit și pentru telefonul mamei husă de silicon Allview.

folie

Pasiunea mea pentru scris în timp a crescut, astfel că am simţt nevoia ne a-mi cumpăra un astfel de „unealtă” pe care să o port mereu cu mine, iar când imaginaţia mea îşi face de cap să am unde îmi  nota ideile năstruşnice. Bineînţeles, am aşteptat ceva vreme până când am găsit o ofertă, dar am intrat în posesia tabletei mult aşteptate. Entuziasmată cum eram nu m-am gândit la un mic detaliu pe care ar fi trebuit să îl am în vedere în momentul achiziţionării tabletei.

folie1

Fericirea mea nu a ţinut decât o zi, asta tot din cauza mea că nu am luat în calcul toate detaliile atunci când mi-am cumpărat tableta. În prima zi când am primit tableta prin curierat, am stat acasa, deci nu am fost nevoită  să i-au cu mine tableta. A doua zi, normal era luni, deci am fost nevoită să merg la serviciu şi nu se putea să merg fără tabletă. În geanta mea aceasta a stat alături de chei, ruj, ochelari, etc. care nu i-au fost tocmai  o companie plăcută.

folie2

O mică zgârietură şi-a făcut apariţia pe tabletă că am şi eu început să intru în panică. Întotdeauna am avut grijă de lucrurile mele, dar mai ales că tableta mi-o dorisem atât de mult, când am văzut zgârietura, singurul lucru care mi-a trecut prin minte a fost acela de a intra pe net şi de a face comandă de o husă, indiferent de costuri. Destinul a ţinut cu mine, descoperind magazinul online Husa Folie Protectie în doar câteva minute, de unde mi-am şi cumpărat „hăinuţă”  pentru minunata mea tabletă și o folie de sticlă securizată Allview pentru mama, deși inițial ea își dorea altceva.

folie4

Îmi aduc aminte că atât de speriată era că am preferat că las tableta la serviciu în acea zi, în ideea că a doua zi husa comandată îmi va ajunge acolo. Exact cum am spus, aşa s-a şi întâmplat. Luni am dus tableta la serviciu, seara am lăsat-o acolo, iar de marţi, de când am intrat în posesia husei, tableta îmi este mereu alături, oriunde m-aş duce.

De când husă mi-am luat  … cu tableta s-a aliat …şi eu cu mine pretutindeni le-am luat.

Lasă un răspuns

