Carouri.ro mă răsfaţă

În copilărie am avut o perioadă în care mama mă îmbrăca numai în fustițe și rochițele, asta până prin clasa a V-a, când probabil am început să mă plictisesc, motiv pentru care jeanși au început să se înmulțească în șifonierul meu. În perioada liceului … aveam același obiceiuri, care au început treptat să dispară imediat ce am devenit studentă și am avut ocazia de a merge prin alte locuri și de a întâlni fel de fel de oameni.

carou4

Astăzi mă pot lăuda cu o colecție impresionantă de fuste și rochii, care se pare se mărește de pe zi ce trece, asta poate că pentru că ador să le îmbrac. Îmi place să fiu elegantă, iar acest lucru nu poate fi posibil decât cu ajutorul unei rochii sau fuste, care nu face deât să îi ofere unei femei finețe și rafinament. Partea cea mai palpitantă din această poveste o constituie ciorapii, care după părerea mea sunt nelipsiți în cazul unei astfel de ținute, dar și cei mai sensibili.

carou1

Ehe și acum îmi aduc aminte, câte perechi de ciorapi am cumpărat, asta pentru că imediat ce îi îmbrăcam, îi agățam. În timp, de aproximativ un an, nu prea îmi mai agăț ciorapii, însă fără a înțelege cum de am reușit această evoluție. Explicația a apărut mai târziu în mintea mea, însă nu înainte de a decoperi acei ciorapi femei Egeo, de care acum nu m-aș despărți nici sub nici o formă. Mama,ca de fiecare dată, a fost și va fi mereu muza mea, de fapt dacă stau bine și mă gândesc noi ne îndrumîm reciproc. De această dată ea a fost cea care a descoperit și testat dresuri Knittex, o gamă se produse comercializate de magazinul online Carouri.ro.

carou2

Întâmplător, anul trecut,imediat după serviciu am mers la ea în vizită, bineînțeles cu ciorapii agățați, ca de obicei. Aceasta văzându-mă, mi-a oferit o pereche de dresuri din colecția sa, pentru a mă schimba de ciorapii datorită cărăra arătam penibil. Țesătura dresurilor oferite de mama era diferită de cea alor mei, motiv pentru care am întrebat-o de unde i-a cumpărat. Mama ma direcționat către un site de dresuri Carouri.ro, un magazin online unde am găsit și produse pe gustul meu.

carou

Pe lângă ciorapi, din gama Egeo am mai achiziţionat şi un acele șosete care îmi sunt de ajutor când sunt nevoită să port pantaloni. Încă de atunci, folosesc doar ciorapi şi şosete din magazinul recomandat de mama, accesorii care îşi fac încă de atunci loc în dulapul meu şi care se pare sunt indispensabile ţinutei mele de zi cu zi.

De când mama secretul mi-a dezvăluit, eu numai produse din gama Egeo am folosit!!!

Lasă un răspuns

