Căsuţa din visul unui blogger

Visul fiecăruia dintre noi este acela ca la un moment dat în viaţă să îşi întemeieze o familie, o casă şi nu în ultimul rând să aibă un job. În ceea ce mă priveşte pe mine, am un job de care sunt foarte mulţumită, o familie pe care o ador, însă nu şi o casă care să coincidă dorinţelor mele.

aia2

Încă de mic copil mi-am dorit să locuiesc la casă, să am o curte în jurul ei unde să pot planta pomi şi tot felul de flori (în funcţie de sezon) de care să am grijă mereu. Se pare că şi de această dată norocul e de partea mea şi spun asta pentru că părinţii mei au decis să vindem apartamentul şi să ne mutăm la casa. Ehe …de schiţat aşa prin vorbe ceea ce aveam de făcut părea foarte simplu, însă când am început să punem pe hârtie situaţia a început să se complice fiind nevoiţi să ne împărţim treburile în aşa fel încât să reuşim să le finalizăm în timp util.

aia4

În principiu povestea a început o dată cu obţinerea certificatului de urbanism, a continuat cu realizarea proiectului pentru casă, avizele necesare şi nu în ultimul rând autorizaţia de construcţie.  O dată obţinut acest ultim document s-a putut da startul la construcţia mult aşteptată,  atât de mine cât şi de părinţii mei. Deşi eram foarte bucuroasă că au început lucrările, eram foarte crispată de felul în care va arăta, eu fiind cea care s-a ocupat de identificarea firmei ce se ocupă de proiecte case.

aia

De asemenea, recunosc că eram foarte curioasă de felul în care va ieşi casa, unul dintre motive fiind acela că înainte de a merge la firma de proiectare mi-am făcut o întreagă listă de detalii pe care viitoarea noastră casă ar fi trebuit să le conţină. Primul lucru pe care mi l-am dorit a fost acela de a avea balcon la cameră, care bineînţeles am ales să fie la etaj. Premisa de la care am plecat a fost aceea ca de fiecare dată când simt nevoia să îmi lipsezesc mintea să am unde ieşi câteva minute la aer fără a mai coborâ de la etaj.

blog1

Un alt vis de al meu pe care l-am pus în aplicare a fos acela de a amplasa în fiecare cameră de la etaj geamuri speciale pe tavan, astfel redându-i fiecărui membru al familiei ce are cameră la mansardă, seara să poată vedea cerul care de cele mai multe ori este invadat de mii de stele stălucitoare ce par a apăra luna de jur împrejur. Imaginea cerului înstelat îmi va fi mereu de mare ajutor în momentele în care voi scrie, albastrul cerului luminat de stele ajutându-mă să păşesc cu paşi repezi din pragul realităţii către cel al visării. Această minunată privelişte din timpul nopţii nu îmi poate oferi decât acces deschis către infinit, asemenea razelor soarelui ce vor pătrunde pe parcursul întregii zile în cameră. Energia transmisă se va răsfrănge asupra minţii mele ce va da naştere unor minunate poveşti ce le voi scrie şi posta pe blog.

blog

De asemenea am mai avut o mică rugăminte către firma de proiectare în a mă consilia cu privire la amplasarea terasei, un loc în care am de gând să îmi petrec după amiezile, imediat ce ajung acasă de la serviciu. Ce poate fi mai frumos şi relaxant decât să stai într-un fotoliu cu laptopul în mână, provocându-ţi imaginaţia să traverseze orice barieră în a crea noi poveşti pentru minunaţii cititori ai blogului meu.

aia1

După părerea mea, din locuinţa unui blogger nu poate lipsi biblioteca, căruia mi-a fost foarte greu să îi găsesc un loc, motiv pentru care din nou am apelat la firma de proiectare pe care am rugat-o să îmi sugereze un loc în casă unde o pot amplasa. Experinţa acestora câştigată de-a lungul timpului şi-a făcut simţită prezenţa, astfel că nici nu am terminat de transmis ideea, că am şi primit feedback din partea lor.

aia5.jpg

O altă idee genială pe care am ţinut morţiş să o pun în practică a fost aceea de a dedica un perete din living articolelor mele şi de ce nu şi unor imagini aferente acestora. Articolele pentru care am câștigat premii am decis să le printez, să le înrămez și să le expun în living .. pentru a fi citite de persoanele ce îmi intră în casă. Idei îmi apăreau din ce în ce mai multe prin minte în timp ce proiectanții încercau să schițeze viitoarea noastră casă, însă am încercat să mă limitez, dar nu înainte de a le expune și o ultimă doleanță….aceea de a îmi identifica câteva „locușoare” prin casă unde să îmi expun diversele premii ce le câștig în urma participării la diverse competiții pentru bloggeri.

blogger

În primă fază acestea au fost micile dotări pe care am ținut morțiș ca noua mea locuinț să le aibă. Am încercat să mă limitez pentru simplu fapt că fiecare membru al familiei are plăcerile lui și să le las și lor spațiu să se exprime. În timp am să încerc să îmi las amprenta prin fiecare locușor al casei,  asta poate pentru că îmi place sa îmi fac simțită prezența mai peste tot pe unde mă aflu.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Un gând despre &8222;Căsuţa din visul unui blogger&8221;

Lasă un răspuns

