Te provoc să încerci

Competiţiile mereu mă „ţin în priză”, motiv pentru care accept provocarea de a mă înscrie şi campania BlogAwards 2017. Între 23 martie şi 1 aprilie se pare că voi iar ocupată cu scrisul, ca mai mereu, de altfel.

blog1

Primul lucru pe care a trebuit să îl fac pentru a mă înscrie în competiţie a fost acela de a scrie un articol de minim 100 de cuvinte prin care să îmi anunţ participarea la competiţie. Urmăroarea etapa va fi aceea de a scrie pentru cât mai multe campanii, astfel având posibilitatea de a câştiga cât mai multe premii, asta numai dacă articolele vor fi pe placul sponsorilor.

blog2

Dacă norocul îmi va surâde, poate vă voi clasa printre primele 10 poziţii ale clasamentului, pentru care sunt oferite premii suplimentare, acordate de sponsori (gadget-uri sau accesorii utile oricărui blogger). Articolul pe care tocmai l-am scris îl voi înscrie în formularul de concurs şi oficial mă voi înscrie în Campania BlogAwards 2017.

Intră şi tu în competiţie, e foarte simplu !!!

 

Lasă un răspuns

