În căutarea Bucureștiului meu Cool

Anii copilăriei, probabil cât de mult timp ar trece nu am să îi uit niciodată, poate că datorită locurilor în care mi-am făcut veacul în acea perioadă. Unul dintre părinţii mei este din Bucureşti, iar unul din Iaşi, deci clar că bunicii mei aparţin şi ei acestor două minunate oraşe. Primii mei ani din viaţă mi i-am petrecut alături de bunicii din Bucureşti, după care m-am mutat în Iaşi, unde părinţii mei locuiau de ceva vreme.

cool4

Deşi am plecat de mai bine de 20 de ani din Bucureşti, uneori aş vrea să revin în acele locuri,să revizitez locurile copilăriei, dar şi bunicii de care îmi este foarte dor. Sper ca anul acesta să reuşesc să îmi îndeplinesc această dorinţă şi spun asta pentru am destule motive de a reveni în Bucureşti. Pe lângă bunicii mei şi locurile prin care am copilărit, aş avea ocazia de a merge şi la unul dintre magazinele mele preferate ECCO COOL, de unde vreau să îmi cumpăr o pereche, două de papuci. Pe site-ul acestora am identificat mai multe perechi de pantofi sport pentru femei ECCO COOL, care mi-au atras atenția și pe care aș vrea să vad cum îmi vin.

cool1

Dacă visul mi se va îndeplini, îmi propun să testez noile încălţări ECCO COOL şi să vizitez măcar o parte din locurile în care am copilărit, Parcul Herăstrău, Grădina Botanică  și Casa Poporului, pe care sper să reușesc să o vizitez și în interior.Imaginea acestor minunate locuri mi-a rămas mereu întipărită în minte și după atâția și tare aș vrea să le revăd, însă doar alături de bunicii mei, ca în acele vremuri de demult.

cook2

Parcul Herăstrău este unul dintre locurile în care bunicu mă ducea măcar o dată pe lună, datorită faptului că era situat la o mai mare distanţă de casă, în comparaţie cu parcul de joacă din aproprierea căsuţei bătrânească din care stăteam. În weekend-uri parcul era plin cu o mare parte din bucureşteni, care veneau aici pentru a se relaxa, dar şi pentru a admira minunăţiile naturii ( multă verdeaţă, apă şi nu în ultimul rând acei  păuni, raţe, veveriţe şi lebede) care reuşeau să încânte ochii oricui.

cool2

Imediat ce căldura îşi făcea simţită prezenţa, ori de câte ori bunica auzea că în Grădina Botanică este câte o expoziţie, aduna un grup de copii din cartier, alături de care se mai „agăţau” 3, 4 bunici şi fugeam în botanică. Ce putea fi mai frumos decât să îţi petreci câteva ore alături de cei mai buni prieteni de joacă, asta în compania câtorva sute de plante, despre care unori nu ştiam nimic. Casa Poporului este unul dintre locurile pe lângă care treceam frecvent, însă fără a avea posibilitatea de al vizita. Îmi aduc aminte şi acum cu plăcere că am avut ocazia de a mă plimba cu bicicleta de câteva ori prin faţa ei, timp în care îmi prin minte îmi treceau tot felul de idei cu ceea ce se regăseşte în interiorul acesteia.

cool3

Escapana mea în Bucureștiul Cool va fi o adevărată aventură, o reîntoarcere în timp, în vremurile de demult, de care îmi amintesc cu mare entuziasm, datorită minunatelor clipe pe care le-am trăit în acele locuri, alături de cei mai minunați oameni, bunicii mei. De această dată, în incursiunea prin Bucureşti îmi va ţine companie şi noi mei papuci achiţionaţi din magazinele ECCO COOL. Abia aştept să le fac cunoştinţă şi lor cu locurile în care eu am copilărit.

cool

Îndată ce papuci din magazinul ECCO COOL îmi voi cumpăra, Bucureştiul îl voi revizita !!!

Lasă un răspuns

