Eticheta inteligentă e sănătate curată

Obsesie sau nu, încă de când mă ştiu am avut o grijă deosebită cu privire la preparatele pe care le consum, eu fiind o fire poate un pic mai sensibilă decât cei din jur. Păstrarea alimentelor la o termperatură optimă a fost, esti şi va fi în continuare una dintre grijile mele principale, atâta timp cât sănatatea mea este prinsă la mijloc.

caroli3

 Ori de câte ori merg la magazine şi fac cumpărături, când ajung acasă am o grijă deosebită de a pune în frigider tot ceea ce am cumpărat şi necesită a sta la rece. De altfel, când merg la picnicuri mereu i-au lada frigorifică cu mine, astfel scăpând de grija alimentelor ce pot suferi anumite transformări. Deşi poate sunt privită cu alţi ochi de cei din jur, prefer în continuare să am grijă de sănătatea mea şi nu de părerile celorlalţi.

caroli2

Se pare că cei de la Caroli Foods au fost în acelaşi gând cu mine și zic asta datorită noii lor invenții, care mi se pare genială și în același timp de mare ajutor si lor ca producători, dar și nouă ca și cumpărători. În ideea de a se asigura că produsele Caroli Foods sunt transportate și depozitate în condiții optime, la o temperaturp între 2-8°C, au inventat o etichetă inovatoare, care își schimbă culoarea în funcție de temperatura produsului, devenind o #mâncarecunotificare (galbenă când temperatura produsului depășește 8°C și verdeatunci când ea scade sub 8°C).

Salamurile Semenic Extra de la Caroli au acum această etichetă, care arată dacă produsele sunt păstrate la o temperatură optimă, cadranul termosensensibil indicând mereu temperatura produsului.Acum se pare că am scăpat de griji, dar şi de criticile celor din jur, având posibilitatea de această dată să le demonstrez că unele produse necesită a sta la rece, asta datorită etichetei inteligente cu carolimetru termic ce se regăseşte pe salamurile Semenic Extra de la Caroli.

caroli

De azi, peste tot unde voi pleca  .. cu siguranţă salamurile Semenic Extra de la Caroli cu mine le voi lua !!!

Lasă un răspuns

