Oglinda mamei și tatei sunt eu …

În urmă cu câteva zile, întâmplător am descoperit o nouă campanie prin care se solicită scrierea unui articol pe blog, însă nu unul clasic ca până acum, ci o scrisoare adresată părinților mei. Interesantă provocare, deci e clar că o să mă apuc de scris, însă nu înainte de vă invita și pe voi să faceți același lucru ca mine, să realizați un mesaj (scris, video sau o simplă fotografie cu mesaj) adresat părinților voștri prin intermediul căruia să le mulțumiți pentru tot ce au făcut pentru voi.

multummesc1

Mesajul trebuie postat pe contul personal de Facebook cu tag către pagina „Mulțumesc Părinților”, folosind hashtagul #multumescparintilor. Realizarea lui vă poate aduce și un premiu de 500 lei ce îl puteți câștiga prin tragere la sorți, asta numai dacă scrisoarea adresată mamei și tatălui vostru o veti trimite  printr-un mesaj către pagina „Mulțumesc Părinților”, moment în care sunteți înscriși automat în concurs.

 În rândurile ce urmează am să încerc să le multumesc și eu părinților mei pentru tot ce au făcut pentru mine, însă nu știu în ce măsură am să reușesc să exprim prin cuvinte tot ce simt… uneori fiindu-mi dificil să explic tot ceea ce simt, dragostea mea față de ei neputând fi măsurată în cuvinte.

multumesc2

Dragii mei părinți,

Acum mai bine de 27 de ani am apărut în viețile voastră, v-am invadat terioriul pe care l-ati împărțit cu mine fără a-mi cere nimic în schimb. Ati fost alături de mine indiferent cât de bine sau rău mi-a fost, timp în care m-ati călăuzit în toată această perioadă pe drumul numit „viață”. Oricât aș încerca să vă mulțumesc și să vă răsplătesc măcar parțial pentru tot ce ați făcut pentru mine, nu ar fi îndeajuns, însă sper să reușesc să vă recompensez cu dragostea pe care care o simt pentru fiecare dintre voi, care nu poate fi exprimată în cuvinte, ci doar prin fapte.

De-a lungul timpului, de câte ori am părăsit „cuibul”, de fiecare dată doar pentru pentru câteva zile, v-am simțit lipsa enorm, asta pentru că mereu ați făcut parte din viața mea și eu din a voastră. Eu, Diana .. că așa ați preferat să mă numiți încă din prima clipă în care m-ați văzut sunt de fapt o mică părticică din voi … și reprezint tot ce ați semnănat voi în toată această perioadă în mine.

Vă mulțumesc că m-ați crescut și că mi-ați fost alături de mine în toți acești 27 de ani … care au fost și buni și „nebuni”.

multumesc3

Poate că ar fi trebuit ca mesajul adresat părinților mei ar fi trebuit să fie mai lung, însă în aceste câteva rânduri nu am făcut decât să le mulțumesc pentru ceea ce au făcut pentru mine în cei 27 de ani de când sunt în grija lor. Diana de astăzi este așa în mare parte, datorită lor și nu am să uit asta niciodată … cum nici pe ei nu am să îi uit.

Lasă un răspuns

