Franciza o afacere de succes

Încă de când eram copil, unul dintre visele mele era să îmi deschid o afacere, mai exact o cafeanea sau o  cofetărie, locuri în care tot omul de rând are posibilitatea să intre pentru câteva minute bune de relaxare în compania unei cafele sau prăjituri. Idei de afaceri aveam, însă punerea lor în practică prepunea un risc destul de mare, motiv pentru care până acum nu am făcut nici un demers în acest sens.

Untitled.jpg

La finele anului trecut, întâmplarea a făcut să ajung în București, unde am avut ocazia de a savura o cafea 100% naturală și o prăjitură cu ciocolata de la Cacao Barry, care mi-au atras atenția, inclusiv spațiul în care mi-am petrecut câteva minute bune. Îmi aduc aminte cu exactitate una dintre replicile mele din timpul discuției mele cu colegul de serviciu din București:

– Daca s-ar deschidee un astfel de cafenea în Iasi, cu siguranță ar avea succes, pentru că din câte știu eu nici una dintre cafenelele de acolo nu se ridică la nivelul acesteia.

franciza4

Și uite așa a început povestea unei locații THE COFFEE SHOP în Iași. Ideea de a prelua franciza de cafenea The Coffee Shop mi-a trecut prin minte imediat ce am auzit povestea extinderii de succes a acestora …. 5 cafenele în Bucureşti şi una în Sofia nu poate însemna decât semn bun.

Preluarea francizei The Coffee Shop și deschiderea unei locații în Iași este o adevărată provocare pe care îmi doresc să o duc la bun sfârșit cu același entuziasm ca în momentul în care mi-a trecut prin minte ideea. Visul meu de mic copil începea să prindă contur, motiv pentru care am țin morțiș să inițiez acest proiect și la Iași, asta numai după ce m-am informat ce înseamnă aceste oportunităţi de afaceri.

franciza

Principala mea sursă de informare a fost studierea mai multor francize prezente pe piaţa din România (franciza Meli Melo, franciza Boco Bistro, franciza 5asec), urmărind astfel principiul de dezvoltare al acestora pe o anumită perioadă de timp. Premisele la care am ajuns nu au făcut decât să mă îndemne să îmi continui traictoria trasată încă de când am fost la Bucureşti. În ciuda faptului că o astfel de afacere impune o serie de condiţii, câştigul din punctul meu de vedere este garantat, în principiu datorită renumelui pe care franciza respectivă la câştigat în timp.

franciza1

Franciza este o soluţie viabilă, în principiu, pentru persoanele ce tolerează condiţionarea activităţilor din exterior, care nu au experienţă în domeniul afacerilor şi care în acelaşi timp nu au suficienţi bani pentru a-şi crea propria afacere, deşi îşi doresc acest lucru. Franciza îi redă persoanei ce o preia posibilitatea unei dezvoltări rapide încă de la început. Influenţarea, administrarea şi conducerea francizei The Coffee Shop în Iaşi, cu siguranţă va fi una de succes , unul dintre premisele pe care m-am bazat încă de la început fiind acelea că un simplu serch pe google cu The Coffee Shop îi va reda persoanei ce caută 100 de motive să testeze şi să se convingă ce înseamnă o ceaşcă de cafea bună.

franciza3

Promovarea în mediul online va fi unul din punctele mele forte şi pe care mă voi baza pentru a mă face cunoscută pe piaţă, mai ales că voi face trimitere mereu către „firma mamă” astfel familiarizându-mi viitorii clienţi cu brandul The Coffee Shop. Spiritul de afacere dezvoltat pe parcurs, în timp ce cunoştinţele acumulate de-a lungul timpului prin intermediul diverselor situaţii întâmpinate şi rezolvate într-un final, cu singuranţă îmi vor fi de ajutor, dacă la un moment dat în viaţă mă voi gândi să îmi deschid propria afacere.

franciza2

 Îniţiera într-o astfel de lume nu poate fi făcut decât sub stricta supraveghere a unei persoane cu experienţă, care nu face decât să te îndrume şi să îţi arate calea corectă spre succes. Deschiderea unei cafenele The Coffee Shop în Iaşi va fi practic lansarea mea în lumea afacerilor, în acelaşi timp şi îndeplinirea unui vis pe care îl am de mic copil şi la care nu am să renunţ până nu devine realitate.

Pasionată de cafea sunt, spiritul de anteprenor mă urmăreşte pretutindeni, pragul cafenelei The Coffee Shop l-am trecut… o cafenea în Iaşi mi-am făcut !!!

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Lasă un răspuns

