Un nou pont

În ultima perioadă, fie că vrem sau nu, trebuie să recunoaștem că suntem dependenți de bani, motiv pentru care cu toții suntem în căutare de activițăți în urma cărora să avem un beneficiu în general, bănesc… Dacă în vremurilele de demult aveai oportunitatea de a achiziționa un obiect , un bun sau orice altceva în schimbul unui troc, astăzi acest lucru numai este posibil, fiecare dorind să primească în schimb bani.

meci3

Majoritatea persoanelor pe care le cunosc ori au deja un al doilea job, ori își caută unul, însă această variantă nu e cea mai bună din punctul meu de vedere datorită faptului că în acest ritm niciodată nu o să mai avem timp pentru noi și nici pentru cei din jur. Eu una pe langă job am început să scriu, nu câștig enorm însă reușesc să împac cumva utilul cu plăcutul.

Un bun prieten, care din câte știu au ar renunța la orice din jurul său pentru fotbal, și-a găsit și el un al doilea job, cumva asemânător cu al meu, încercând și el ca și mine să îmbine utilul cu plăcutul. Pasiunea lui, ca și a mea e unori răsplătită cu diverse premii sau bani, în funcție de sponsorii cu care colabărăm.

meci1

Poveștile prietenului meu despre câștigurile obținute în urma pariurilor, m-au provocat ca în timp ce mai i-au câte o pauză de la scris să îmi mai clătesc și eu ochii asupra a ceea ce face Andrei. Site-ul pe care el intră mereu pentru a paria oferă informaţii din lumea sportului, indiferent că vorbim despre meciurile de fotbal, baschet, hambal sau tenis. Deși în primă fază mi s-a părut foarte dificil, în primul rând pentru că nu reușeam să identific un reper după care să mă ghidez,  după câteva zile de monitorizare, am reuşit să şi câştig ceva la Biletul Zilei.

Pasiunea lui Andrei pentru meciurile de fotbal, astăzi este răsplătită într-un fel sau altul, prin intermediul pariurilor sportive, care se par aduc beneficii, atâta timp cât cel care pariază, are cât de cât idee de ceea ce înseamnă această lume a sporturilor. În ceea ce mă privește pe mine, fiind un novice în acest domeniu foarte amplu, aș zice eu, o să am foarte mult de studiat, însă sprijinul meu principal este chiar site-ul 10pariuri.ro, unde se poate și paria.

meci4

Între timp, pentru orice nelămurire pe care o voi avea, îl voi contacta pe Andrei pentru a mă lămuri şi poate între timp o să aflu şi ceva ponturi ce mă vor ajuta să câştig toate pariurile la care voi participa. Dacă în timp o să reușesc să fiu măcar pe jumătate informată cum este prietenul meu Andrei, probabil că voi putea spune că am reușit să acopăr cumva cu veniturile obținute de pe pariuri și din blogging, un al doilea job.

meci

Însă dacă stau bine şi mă gândesc, imediat ce voi studia din scoarţă în scoarţă informaţiile postate pe site-ul 10pariuri.ro, voi deveni expertă în acest domeniu al sporturilor, indiferent că vorbim despre fotbal, baschet, hambal sau tenis. Ba chiar, informaţiile pe care le voi „culege” de pe 10pariuri.ro, poate să mă vor inspira în a scrie şi câteva articole pe blog, astfel  „împuşcând doi iepuri dintr-o lovitură”.

Lasă un răspuns

