Motivată să învăţ

În perioada în care eu am început școala, la unele grădinițe erau incluse în program o oră de limba engleză, la altele nu. Spre ghinionul meu, grădinița la care am fost eu nu includea și învățarea limbii engleze, cu alte cuvinte la școală s-a văzut diferența. Colegii mei care aveau ideea ce înseamnă limba engleză, erau mereu în centrul atenției, în timp ce noi ceilalți, eram lăsați „”de izbeliște”, când și când făcându-ne şi noi remarcați.

engleza1

Îmi aduc aminte cu mare drag de scurtele dialoguri dintre noi și profesori, când ei ne întrebau ceva, iar răspunsul nostru era cu totul altul. La una dintre ore, unul dintre colegii mei care știa la fel de multă engleză ca mine, a fost întrebat de către profesor engleză  ce temă avusem de pregătit, iar răspunsul lui a fost unul foarte ferm :

  • What was your homework for today? What have you prepared for today?
  • For today my homework was Vlad Aștefanei.

Răspunsul colegului meu a reuşit să rămână întipărit în mintea mea, probabil că şi în a colegilor mei, motiv pentru care ori de câte ori ne întâlnim cu el ne amuzăm de cele întâmplate. În ciuda faptului că noi facem haz de cele întâmplate, este foarte trist faptul că încă din acele vremuri se făceau diferenţieri între copii, fără ca noi să fi avut nici o vină.  Cu tristeţe în suflet pot spune că din cauza acelor neconcordanţe dintre noi, elevii şi profesor, în timp am fost nevoită să recuperez timpul pierdut şi să i-au meditații la engleză , ba chiar am încercat să învăţ limba engleză fără profesor, de una singură, însă în zadar.

engleza5

Gramatica limbii engleze care este foarte „stufoasă” şi pronunţia, sunt două detalii care m-am împiedicat mereu, motiv pentru care nici astăzi nu ştiu limba engleză la perfecţie. Variante de a învăţa limba engleză sunt destule, însă fiecare trebuie să o aleagă pe cea care consideră că e în avantajul său și care îl va ajuta să învețe să vorbească și să scrie corect în engleză. Recomndarea pe care am primit-o de o bună pritenă și la care se pare a dat rezultate a fost accea de a învăța engleza online, prin intermediul proiectului „Engleza pentru toți”.

engleza3

Ideea care ma încantat cel mai tare a fost aceea că prin intermediul acestuia pot beneficia de cursuri individuale pe Skype și cursuri online pe o platformă profesională de elearning. Diferitele probleme legate de învățarea limbii engleză pot fi rezolvate în cadrul webinarului gratuit interactiv  și a sesiunii live pe Facebook, ce au loc săptămânal prin intermediul platformei de elearning:  http://platforma.meditatorengleza.com.

engleza2

Oportuniteatea de învăța engleza de acasă, la orice oră în funcție de disponibilitatea fiecărui cursant, inclusiv prezența unui profesor, virutal ce îi drept, care să îți moniorizeze evoluția și care să te ajute ori de câte ori ai ocazia este o oferă de nerfuzat, după părerea. Oricât am încerca să găsim aceste avantaje într-un alt loc… vă asigur e în zadar.

engleza

La engleză m-am testat … de cursuri m-am apucat !!!

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

2 gânduri despre &8222;Motivată să învăţ&8221;

Lasă un răspuns

