Nimic nu e întâmplător

În copilărie, recunosc, deși mă doare în suflet să o spun, nu îmi plăcea deloc să îmi petrec timpul citind cărți de beletristică, deși eram o elevă cu note foarte bune la școală. În perioada în care făceam masterul, m-am angajat, acesta fiind momentul în care am devenit independentă din punct de financiar, având astfel posibilitatea de a-mi face un pic de cap. Încă de când eram copil adoram librăriile și bibliotecile datorită rafturilor cu cărți, dorindu-mi să am eu același lucru acasă.

Libris-intrare

Visul meu a început să devină realitate imediat ce curierii au început să îmi aducă acasă comenzile de cărți noi, făcute de pe diverse site-uri sau librării online. În ciuda faptului că rafturile bibliotecii se umpleu de cărți, nu eram tentată să le citesc, asta până într-o zi, când un bun prieten ma vizitat mi-a cerut o carte de pe rafturile biliotecii pentru a o citi. Bineînțeles, i-am împrumutat cartea, pe care în numai trei zile mi-a restituit-o.

carte10

Inițiam am fost foarte uită, întrebându-l în primă fază de ce a renunțat a mai citi cartea, însă răspunsul lui a fost unul foarte promt „Cartea e fascinantă, mi-au fost de ajuns două zile să o termin de citit”. În acele momente în mintea mea au apărut o mie de semne de întrebare… eu am achiziționat atâtea cărți în ultima perioadă …și pentru ce dacă le citesc?  Persoanele din jurul meu sunt fascinate de ele …și eu doar le cumpăr și le depozitez în bibliotecă?

carte 11

În ciuda faptului că în acel moment m-am simțit penibil … acesta a fost un îndemn de a „profita” de cărțile cumpărate în ultima perioadă de timp … motiv pentru care astăzi citesc ori de câte ori am ocazia, cărțile fiindu-mi cele mai bune prietene ale mele, atunci când vreau să evadez din rutină.

carte

Citește și te vei convinge !!!

Articol ce răspunde provocării Libris, cu ocazia ediției a XIV a Târgului Internațional de Carte și Muzică Libris Brașov

Un gând despre &8222;Nimic nu e întâmplător&8221;

Lasă un răspuns

