Farmec … a devenit tradiție

Încă de când eram mic copil mama mi-a spus că un copil este mereu oglinda unui părinte, în special al mamei, alături de care acesta își petrece mare parte din anii copilăriei. Îmi aduc aminte și acum cu mare drag de momentele în care stăteam alături de mama mea atunci când se machia sau se dădea cu creme sau tratamente pentru a-și menține frumusețea pe care o moștenise de la bunicii mei.

farmec4

Sfatul pe care mama mea mi-l repeta ori de câte ori îi țineam companie în timp ce era în fața oglinzii era acela ca de a profita de frumusețea pe care Dumnezeu mi-a oferit-o,  folosind produse de tradiție, asemenea celor pe care ea le folosea. Sincer niciodată nu am avut curiozitatea să o întreb pe mama cum a descoperit produsele  Farmec, însă am remarcat efectul lor și mi-a fost de ajuns. Mamam, mereu îmi spunea că unul dintre regulile de bază a unui ten ca al ei este demachierea, lăsând astfel pielea feței câteva ore să respire după ce o zi întreagă a stat acoperită de machiaj.

farmec

Sfatul mamei l-am urmat cu strictețe, folosind în același timp  produsele care acesteia îi ofereau frumusețe și încredere în sine și în felul în care arată. Astăzi, după atâția ani, poate mai bine de 20, folosesc aceiași marcă de încredere, pe care mama o folosea ori de câte ori se așeza în fața oglinzii. Produsele  Farmec, sunt produsele alături de care am crescut, în timp având posibilitatea urmăririi evoluției acestora, o gamă variată ce înțelege ce e important pentru consumatori și familia lor.

farmec3

În ciuda faptului că mama nu mi-a recomandat să folosesc aceleași produse ca ea, eu am „furat”acest mic secret și se pare dă rezultate. Probabil că aceasta nu s-a gândit gama de produse Farmec, va deveni o marcă cunoscută,  deși avea mare încredere în acestea, motiv pentru care și astăzi le este fidelă. Am observat că ori de câte ori se lansează o nouă gamă Farmec, nu stă deloc pe gânduri, le cumpără și le testează.

farmec 1

În ceea ce mă privește pe mine, pe lângă Doina- emulsia cu lăptișor de matcă, mai folosesc și alte produse din această gamă, care se pare îi oferă  pielii prospețime, elasticitate și  hidratare, indiferent că vorbesc despre produsele dedicate tenului, corpului sau părului.  Ori de câte ori decopăr ceva care e pe placul meu și știu că și pritenelor mele sau mamei i s-ar potrivi, le recomand și lor descoperirea mea. La rândul lor și acestea mi-au recomandat anumite produse pe care eu nu le descoperisem, mai exact  Crema de mâini lejeră cu Orhidee și Crema hidratantă non-grasă cu Orhidee, știind că parfumul acestei flori e preferatul meu.

farmec2

Înainte de a le achiziționa am avut onoarea de le testa le prietenele mele, așa cum facem noi de obicei. Efectul acestora a fost exact cel la care eu mă așteptam, motiv pentru care le-am cumpărat și le recomand și eu altor persoane. Produsele din gama Farmec pot fi folosite de mai toate persoanele, datorită varietății de produse destinate tuturor categoriilor de vârstă și  tipurilor de piele sau păr.În familia mea folosirea produselor Farmec se pare a devenit o tradiție, pe care o împărășim și altor persoane din jurul nostru, asta pentru că rezultatele sunt vizibile.

helpi

 Produse din gama Farmec de vei testa … la fel ca mine vei proceda, la ele nu vei mai renunța.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Un gând despre &8222;Farmec … a devenit tradiție&8221;

Lasă un răspuns

