Plăcinta buclucaşă

În ultimii ani, imediat ce căldura îşi face simţită prezenţa, începem şi noi să zumbăim, însă nu din floare în floare ca albinele, ci împreună cu prietenii la grătare. Întâmplător sau nu, de cele mai multe ori întâlnirile au loc la noi acasă sau  mai bine spus la bunicii mei unde avem posibilitatea de a sta cu prietenii în aer liber, la un grătar, povești, etc.

sano 4

Ideea de a avea musafiri m-a încântat mereu, motiv pentru care de fiecare dată când am invitați, sunt mâna dreaptă a mamei mele și o ajut cu toate pregătirile, inclusiv la gătit. De fiecare dată încerc să îmi surprind invitații cu ceva trăznit așa cum am făcut și ultima dată când, în ultima clipă, am fost anunțați că în loc de 3 familii invitate o sa fie 5, pfff! ….mama a intrat în panică.

musafiri

Ce să fac , ce să fac? Că mâncarea cumpărată și pregătită nu ne ajungea nicicum! Ne mai trebuia măcar încă pe atât. Imaginația Dianei s-a activat și în acel moment, fugind imediat către frigiderul bunicii, plin cu tot felul de lactate. Yoy! Nici eu nu știam ce voiam să fac de fapt, însă din frigider am luat tot ce credeam eu că o să am nevoie. Eu fiind un fan brânză, am identificat cu mare ușurință ingredinetele care mă interesau din frigider. Cașcaval făcut de mine cu o zi înainte, smântănă, brânză pufoasă, și nu în ultimul rând, ouă sunt ingredientele care m-au ajutat să îmi pun planul în aplicare.

branza

Făină am luat din cămară și m-am apucat de frământat. Ideea era să fac niște sărățele .. însă în timp ce frământam, am realizat că ar fi durat prea mult, motiv pentru care mi-am schimbat planul. Aluatul era făcut cu tot ce găsisem în frigider, avea o aromă de cașcaval de ar fi ieșit niște sărățele superbe, dar varianta pe care am ales-o a fost aceea de a face  o plăcintă sărată. Între timp bunica a adus din beci un borcan cu brânză sărată, am amestecat-o cu cremă de brânză pufoasă și m-am apucat de făcut plăcinte. Ai mei se tot uitau la mine și nu înțelegeam ce vreau să fac şi sincer, nici eu. În timp ce prima tură de plăcinte se cocea, eu am pregătit al doilea rând, spunându-le între timp și motivul pentru care m-am apucat să le fac.

20160611_163931

Imediat ce invitații au sosit, i-am  servit cu placintă caldă şi pufoasă care a ieșit perfect şi a fost pe placul tuturor, mai ales că toţi sunt fani brânză. Premisa de la care am plecat atunci când m-am hotărât să fac plăcinta cu doar câteva ore înainte de a sosi invitaţii, a fost aceea că imediat ce aceştia vor mânca plăcinta, își vor umple stomacurile cu ea, iar când grătarul va fi gata nu vor mai mânca la fel de mult.

20160611_164008.jpg

Ideea mea năstrușnică nu este cea mai genială pentru astfel de situații, însă a fost singura care mi-a trecut prin minte în acel moment și care se pare a și funcționat. Imediat ce musafirii au sosit, pe masă am așezat platourile cu plăcintă, aperitivul, care în doar câteva minute s-au golit, timp în care stomacurile invitaților s-au umplut.

DELBRAPUF

Plăcintă cu cea mai pufoasă brânză am realizat, invitaţii mi-am încântat şi de griji am scăpat.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

2 gânduri despre &8222;Plăcinta buclucaşă&8221;

Lasă un răspuns

