Succes în afaceri cu La Fântâna

În viaţa de zi cu zi suntem expuşi la tot felul de presiuni, momente în care trebuie să lucrăm contra cronometru, de respectat termene limite, situaţii cu care mă confrunt din ce în ce mai des în ultima perioadă.

minuni-contra-cronometru-respirotime

Un astfel de moment, de care îmi aduc şi acum aminte, a fost astă vară, când într-un timp foarte scurt, mai exact în câteva ore, împreună cu echipa de la birou, a trebuit să depunem documentaţia pentru un proiect european. De regulă, documentaţiile ce trebuie depuse pentru obţinerea unor bani europeni sunt foarte „stufoase” în ideea că se cer foarte multe documente  (avize, certificate, autorizaţii, etc), care la rândul lor necesită timp pentru  a fi obţinute de la anumite instituţii.

fantana

Vara trecută, într-una din zile, când am ajuns la serviciu am aflat că până a doua zi, orele 1100, la minister trebuie depuse documentele unui proiect la care noi ţineam foarte mult şi ne doream enorm să obţinem banii pentru a-l realiza. Imediat ce echipa de lucru s-a adunat, am făcut un plan de lucru, am împărţit sarcinile şi ne-am apucat de lucru. A fost o zi monstruos de lungă, în care am reuşit să beau o cafea abia spre după amiază …. spre norocul meu şi al colegilor.

fantana

Deşi lucrez la o companie destul de mărişoară, cu toţii achiziţionam apă şi cafea de la „buticul” din colţul străzii, la care în acea zi nu am avut timp să mergem să ne aprovizionăm, profitând astfel de apa rămasă din ziua anterioară. Cafeaua de dimineaţă mereu ne „punea în priză”, motiv pentru care imediat spre prânz lipsa acesteia s-a văzut, cu toţii fiind oarecum lipsiţi de randament. O cană de cafea la birou nu face decât să ne redea tonusul pentru un randament maxim pentru întreaga zi la serviciu, însă de această dată, energizantul, cum îmi place mie să-i zic, a lipsit din meniul nostru din acea zi.

la-fantana-cravata-full

Prietenul nostru de nădejde până pe la prânz în acea zi a fost apa rămasă de o zi înainte, care mi-a ţinut şi de foame şi de sete, asta până când şi ea s-a terminat. Îmi aduc aminte că la un moment, pe la prânz, aș fi dat orice să îmi aducă cineva un pahar cu apă la birou, dorință care a devenit realitate într-un timp foarte scurt. În timp ce lucram, pe ușă au intrat niște omuleți îmbrăcați în albastru cu butoaie, sacoșe și două aparate în mână. Nici unul dintre noi nu a înțeles nimic, asta până când un coleg a văzut sigla celor de la La Fântâna pe una dintre hainele persoanelor ce ne-au invadat firma. Se pare că şeful se gândise la noi, iar La Fântâna a venit exact în momentul potrivit, nevoia noastră de cafea în acele momente fiind una stringentă.

fantana 1

Imediat ce aparatele au fost instalate, colegii mei, care și cum prindeau un minut liber, mergeau și se aprovizionau cu o apă și cafea, cu care am reușit să ne revigorăm, revenindu-ne și cheful de muncă. Bateriile fiindu-ne reîncărcate, până spre seară am reuşit să definitivăm documentaţia pentru proiect, care a doua zi la prima oră a fost depusă la minister. Apa şi cafeaua Kafune a celor de la La Fântâna ne-au purtat noroc, proiectul nostru fiind finanţat şi realizat.

fantana-3

Cu apă şi cafea de La Fântâna ne-am aprovizionat … proiectul l-am finalizat, banii de la minister i-am luat!!!

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Un gând despre &8222;Succes în afaceri cu La Fântâna&8221;

Lasă un răspuns

