Dwin Shop mărţişorul din viitor

 În ciuda faptului că au trecut mai bine de 20 de ani de atunci, îmi aduc aminte şi acum acele clipe în care i-am oferit mamei mele pentru prima dată un cadou cu ocazia zilei de 8 martie. Eram în clasa I şi învăţătoarea cu ocazia zilei mamei, ne pusese să realizăm o felicitare şi să învăţăm un cântecel, a căror versuri mi le mai amintesc şi acum, parţial, ce îi drept.

8martie-1779

Momentul în care i-am cântat mamei cântecelul în văţat la şcoală, iar mâinile îmi tremurau de emoţie pe felicitare mi-au rămas întipărite în memorie şi mie şi mamei, deşi a trecut atâta timp. Au trecut atâția ani de atunci, însă eu nu putut renunța la ideea de a îi oferi mamei o îmbrățișare și un mic cadou în această zi specială în semn de recunoștință pentru ceea sunt eu astăzi.

par4

În fiecare an caut să îi cumpăr cadou lucruri de care are nevoie şi care să îi rămână ca  amintire măcar o bună perioadă de timp, motiv pentru care anul acesta am apeleat la ajutorul unui vechi prieten, Dwyn Shop. Decizia mamei de a-şi lăsa părul lung mi-a fost de mare ajutor în  identificarea unui obiect de care are ea nevoie în această perioadă. În ciuda faptului că eu am un arsemnal de produse cu care își poate face părul, am observat că este reticientă în a le folosi, motiv pentru care am decis să îi cumpăr o placă de păr, de care se pare a devenit dependentă în timp. Spre norocul meu, dar şi al ei, alături de placă mama va primi cadou o perie de păr, care se pare e bonus, super tare, aşa o investiţie se merită.

În categoria Îngrijire personală a magazinului online Dwyn Shop, am identificat exact ceea ce căutam pentru mama mea, ba chiar am reuşit să aleg cadouri şi pentru bunicile mele, la care ţin enorm de mult, achiziționându-le și acestora câte un Uscător de păr Tarrington House. Cadourile alese cu siguranță  cu siguranță vor fi pe placul acestora, așa cum am  fost și eu mulțumită de produsele comandate de pe Dwyn Shop, acum mai bine de un an. În timp ce căutam cadouri pentru 8 martie, printre produsele categoriei îngrijire personală am identificat pernele de gât şi oglinda pentru machiaj, cadouri zic eu ideale de a fi oferite de 1 martie în locul unui mărţişor, celor mai importante femei din viaţa mea.

            Produsele de îngrijire persoanală au fost şi vor rămâne mereu pe primul loc în viaţa unei femei, indiferent de vărstă, statut social, etc. Dăruind  un cadou de acest tip niciodată nu ai cum să dai greş… oricare dintre noi fiind dependentă la un moment dat de astfel de produse.

            Magazinul  Dwyn Shop l-am vizitat, cadouri am cumpărat !!!

 

Lasă un răspuns

