Un mărţişor din tăiere laser

Încă de când mă știu nu am fost genul de persoană care să creadă în destin, superstiții sau tot felul de chestii de acest gen, însă în timp am ajuns să îmi schimb părerea, astfel că de cele mai multe ori tind să cred că nimic nu e întâmplător. În timp ce căutam pentru mama o ideea de a o ajuta să îşi facă reclamă, astăzi reclama reprezențând de fapt succesul unei afaceri de succes, am ajuns pe site-ul celor de la Debitare LASER Bucureşti.

martisor-4

Atenţia pe site-ul acestora mi-a atras-o întregul proces de gravare şi tăiere laser oferit clienților,  motiv pentru care am continuat să „cercetez” cu mai mult interes informaţiile găsite. Servicii precum debitare şi gravare laser, grafică personalizată şi design de produs sunt realizate de  Debitare LASER Bucureşti indiferent de oraşul în care locuieşti. Persoanele ce lucrează în industriile creative, în publicitate, design sau fashion, au un business sau poate doar doresc să construiască machete şi prototipuri, Debitare LASER Bucureşti e locul potrivit de realizare a tuturor acestor lucruri, deci cu alte cuvinte este exact ce căutam eu pentru mama.

martisor3

În ciuda faptului că eram în căutare de cu totul altceva, am ajuns să descopăr că Debitare LASER Bucureşti este un atelier din care în această perioadă poţi cumpăra mărţişoare personalizate, unicat, handmade, din lemn sau corporate. Interesantă fiind în această perioadă să cumpăr mărţişoare pentru cei dragi, am ajuns Ingeniozitatea şi imaginaţia unoeri nu are limite şi spun asta datorită minunăţiilor realizate de Print 3D Bucureşti, anume mărţişoarele printate 3D.

martisor2

Încă din cele mai vechi timpuri şnurul alb cu roşu de care este prins un mic obiect, a vestit sosirea primăverii. În timp, vestitorul primăverii a primit diverse semnificaţii, motiv pentru care astăzi alături de acel şnur alb –roşu împletit, găsim agăţat tot felul de obiecte cu o semnificaţie sau valoare aparte. Achiziţionarea unor mărţişoare printate 3D ar fi după părerea un cadou ideal pentru cei dragi, unul dintre motive fiind acela că sunt diferite  față de mărţişoarele tradiţionale cu care toţi suntem obişnuiţi. Întotdeauna am preferat să ofer cadouri de care persoanele ce le primesc să rămână impresionate, în acelasși timp să rămână o amintire plăcută în mintea acestora.Mărțișoarele printate 3D sunt foarte ingenioase și cu singuranță vor fi pe placul tuturor.

martisor

Ideea ce mi-a trecut prin minte când am văzut mărțișoarele, pe lângă aceea de a achiziționa câteva pentru a le oferi cadou, m-am gândit să  personalizez câteva pentru mama pentru ai face reclamă.Mărțișoarele 3D comercializate de Debitare LASER Bucureşti m-au ajutat să „împușc doi iepuri dintr-o lovitură”, am identificat cadouri ingenioase pentru cei dragi dar şi o metodă simplă şi ingenioasă de ai face reclamă afacerii mamei.

Lasă un răspuns

