BeautyOneShop.ro ne răsfaţă

În urmă cu câțiva ani, ghinionul meu a fost acela că m-am îmbolnăvit și se pare că deși au trecut câțiva ani, repercursiunile încă le mai resimt. Unul dintre probleme cu care mă confrunt cel mai des și de care nu voi scăpa niciodată este aceea că nu am voie să stau în soare fără a folosi cremă de protecție.

sun-2

Dilema cu care m-am confruntat de-a lungul timpului a fost aceea că în 7 ani nu am găsit o cremă care să mă protejeze de soare…. asta până când am descoperit produsele de protecție solară comercializate de magazinul BeautyOneShop.ro.De-a lungul timpului am testat tot felul de creme de protecție, fie ele cumpărate din farmacii sau de la diverse standuri cu produse cosmetice, însă nici una nu a fost la fel de eficientă asemenea celei achiziționate de pe BeautyOneShop.ro.

sun

Cremele de protecție ce le-am tot testat în timp nu au reușit săă facă față razelor de soare, care își lăsau amprenta asupra corpului, deși nu ar fi trebuit. Recunosc că prima dată când am făcut comandă am fost reticientă în ceea ce privește produsele idetificate în magazinul online, însă s-a dovenit a fi o investiție bună.Rezultatele cremei cu factor de protecție ridicat – 50 +,  m-au provocat să testez și alte produse identificate în categoria Cosmetice Profesionale de la BeautyOne Shop.

fetita_machiaj_bigudiuri

Produsele cosmetice comandate au fost testate și de prietenele mele, cu care mă întâlnesc lunar la renumita petrecere în pijamale. E seara de răsfăț pentru noi toate, dar și ocazia perfectă  ne a ne împărtăși una alteia noitățile descoperite în perioada în care nu ne-am văzut. În ianuarie eu am fost gazdă, astfel că în acea seară, tot ce e al meu, e și al fetelor. Cosmeticele achiziționate din magazinul online BeautyOneShop.ro au fost testate de prietenele mele, care se pare au fost entuziasmate de ele, cerându-mi să le spun de unde le-am comandat.

14446229_1763924163846381_2851628628694005327_n

Reacțiile prietenelor mele m-au provocat să testez și celelalte produse comercializate pe BeautyOneShop.ro,motiv pentru care următoarea comandă va conține numai produse produse de machiaj și cosmetice profesionale. Recomandările, dar și rezultatele vizibile ale cremei de protecție solară și a produselor cosmetice comandate de pe BeautyOneShop.roau fost motivele pentru care și prietenele mele și-au dorit aceste produse.Se pare că după ani buni de cautări și testări, am reușit să descopăr prin intermediul unui magazin online o serie de produse (cosmetice, machiaj, protecție solară) care să îmi satisfacă nevoile, astfel atrăgând atenția și prietenelor mele.

hh

Produse de calitate de pe BeautyOneShop.ro am cumpărat … mai departe le-am recomandat !!!

Lasă un răspuns

