O brățară pentru fiecare

În luna martie la mine acasă de obicei se dă startul la maratonul cadourilor. În urmă cu câţiva ani, prin mintea mea năstruşnică mi-a trecut ideea de a le face băieţilor din casă cadouri, ca şi răsplată a gestului acestora din ziua de 8 martie. Tata şi fratele meu îşi primesc cadourile pe 1 martie, în timp ce noi fetele, mai bine spus eu şi mama pe 8 martie. Cadourile pentru fratele meu şi tata le cumpăr împreună cu mama, iar în ceea ce o priveşte pe mama … complotez mereu cu  băieţii, cum îmi place mie să îi alint.

bratara-4

Întâmplător sau nu, mereu eu sunt cea care trebuie să mergă să caute cadouri, indiferent că sunt pentru mama, tata sau fratele meu. Anul acesta, fiind oarecum prinsă cu tot felul de activităţi, am apelat la prietenul meu, internetul, pentru a căuta cadouri pentru cei dragi. În urmă cu ceva timp identificasem un magazin ce comercializa brăţări handmade.

Într-o zi, în timp ce căutam pe internet magazine ce comercializează produse românești, am identificat magazinul Bratari handmade, care acum mi-a fost de mare ajutor. Deci cu alte cuvinte traictoria o aveam deja trasată, tot ce îmi rămăsese de făcut era să identific pentru fiecare membru al familiei, brațara potrivită. În același timp, cumpărând produse românești pe lângă faptul că  susțin economia și producatorii români, o să îi fac și pe membrii familiei mele mândri că sunt români.

bratara

Magazinul Bratari handmade după părerea mea este dedicat întregii familii şi susţin acestă afirmaţie prin simplu fapt că aici se găsesc brăţări de toate mărimile, care la cererea clientului pot fi personalizate cu pietre şi culori, conform preferinţelor clientului.  Partea cea mai interesană a fost aceea că din cele peste 700 de modele, din care aproximativ 400 de modele sunt vizibile în magazin, am reuşit să identific câte una pentru fiecare membru al familiei.

bratara-2

Tatălui meu, din secţiunea brăţări bărbaţi, i-am ales un model unicat, care cu siguranţă îi va plăcea şi pe care o va putea purta la orice ocazie. Materialele de calitate premium,  m-au provocat să trag cu ochiul şi la acele brăţări piele, de unde i-am achizionat şi fratelui meu una. Faptul că brăţările sunt lucrate manual din materie de cea mai bună calitate, cu singuranţă îl va provoca pe fratele meu să îi comande prietenei sale pentru 8 martie o brăţară din magazinul Bratari-handmade.ro.

bratara-1

Cadoul care mi-a dat cel mai mult de furcă a fost cel al mamei, datorită faptului că mi-a fost greu să aleg din toare acele brăţări pietre preţioase, care sunt însoțite de certificate, una potrivită pentru mama mea. Culorile pietrelor semipreţioase naturale ale brăţărilor mi-au fost de mare ajutor, astfel reuşind să identific pe cea pe care mama cu siguranţă ar fi ales-o, turcuazul fiind una dintre preferatele ei.

bratara-3

În timp ce căutam pentru mama brățară, am identificat și pe gustul meu una, pe care am descis să o comand în ideea de a fi și eu în rând cu toți membrii familieri. Bineînțeles acesta era doar un pretext, că de fapt îmi plăcea foarte mult și nu fi putu finaliza comanda fără a o adăuga și pe ea. Acum aștept cu nerăbdare să sune curierul și că îmi aducă brățările pe care am să le dăruiesc celor dragi pe 1 , respectiv 8 martie, deși îmi va fi greu să mă abțin să le țin ascunse câteva zile.

 Magazinul Bratari handmade am vizitat …  cadouri pentru cei dragi am achiziționat.

 

Lasă un răspuns

