Start Spring SuperBlog 2017

Wow … nu îmi vine să cred cât de repede a trecut timpul, parcă mai ieri scriam pentru a 13 ediție a Super Blog, care s-a încheiat cu o super petrecere la care din păcate nu am putut participa. Revanșa mi-o pot lua de această dată prin înscrierea și participarea la Spring SuperBlog 2017, care începe pe 1 Martie, o dată cu primăvara.

blog-3

Bloggeri asemenea naturii trebuie să își reintre în ritm şi să se apuce de scris, aşa cum voi face şi eu. Înscrierea în Spring SuperBlog 2017 va fi o adevărată provocare în primul rând în ceea ce priveţte comepetiţia în sine, dar şi una de imaginaţie. Ador să „îmi pun imaginaţia în funcţiune” şi să vad ce lucruri trăsnite îmi mai pot trece prin minte.

blog-1

Aştept cu nerăbdare ziua de 1 martie, când se va da strartul competiţiei Spring SuperBlog 2017 ….o competiţie plină de suprize şi premii pentru cei mai talentaţi scriitori.

 

Lasă un răspuns

