Răsfăţ pentru cei mai mici pitici

La sfârşitul anului 2015 una dintre cele mai bune prietene, a născut două fetiţe drăgălaşe foc, pe care cu mare drag am acceptat să le botez. Luna ianuarie a anului trecut, a fost una ceva mai activă decât de obicei, încercând să pun la punct toate detaliine necesare botezului ce avea să urmeze spre sfârşitul lunii.

bebe4

Iniţiativa mea a fost o adevărată provocare datorită faptului că a fost prima dată când am fost nevoită să cumpăr hăinuţe şi tot felul de produse pentru bebeluşi. În acele câteva zile de căutări, mama a fost ghidul meu, ea având ceva experienţă în domeniu, până în prezent botezând 7 copilaşi. Hăinuţele cumpărate pentru cele două păpuşele parcă îmi păreau a fi puţine, motiv pentru care am cerut de la o bună prietenă ce are un copilaş de câţiva ani, un sfat cu privire la dilema mea.

bebe-2

Adelina ma direcţionat către PeBebe.ro, un magazin de care ea se pare era foarte mulţumită, datorită calităţii produselor achiziţionate de aici. Îndemnul bunei mele prietene se pare că mi-a fost de mare ajutor, identificând în magazinul celor de la PeBebe tot felul de produse dedicate celor mici. Atenţia mi-au atras-o acele Premergătoare pentru bebeluşi, care după părerea mea păreau a le folositoare celor două fetiţe în perioada imediat următoare. Cum de obicei nu mă gândesc de două ori dacă să fac un lucru sau nu, în doar câteva minute am şi comandat premergătoarele.

bebe

Investiţia făcută de mine se pare că a meritat, fetiţele beneficiind pe deplin de premergătoarele achiziţionate de pe PeBebe.ro. Imediat ce acestea au crescut şi nu le-au mai putut folosi, premergătoarele au ajuns în posesia altor fetiţe care trebuiau și ele inițiate în această artă de a merge. Se pare că am fost inspirată atunci când i-am cerut sfatul Adelinei, care se pare este expertă în domeniu. Eram mai mult decât convinsă de faptul că aceasta din dorința de a-și îngrji cât mai bine copilașul, achiziționează numai produse de calitate.

bebe-1

Premergătoarele cumpărate și folosite de finuțele mele au ajuns și la alți copilași, deci cu alte cuvinte erau de calitate. Se pare că învestiţia a meritat, motiv pentru care de sărbători ca și cadou le-am cumpărat câte o lenjerie patuț, din același magazin PeBebe.ro recomandat de Adelina. Mulțumită fiind și eu de produsele achiziționate … cu siguranță le voi recomanda și eu prietenilor mei, care deja au copilaşi, sau care sunt pe drum.

Lasă un răspuns

