Povestea unui blogger

Ideea de a-mi face blog nu a fost a mea … ci a unei prietene Irina, căruia am să îi mulţumesc ori de câte ori am ocazia. Ea a fost cea care ma iniţiat în acestă lume a blogging-ului şi care mi-a recomandat să îmi fac cont pe Blogal Initiatie.ro.

blogg

Îmi aduc aminte şi acum momentul înscrierii pe platformă, primele articole postate pentru competiţii şi nu în ultimul rând sentimentul de dezamăgire la aflarea câştigătorilor fiecărei competiţii în parte. În ciuda acestui fapt, nu am renunţat niciodată la a scrie pentru o competiţie, ba chiar de când m-am înscris pe platforma Blogal Iniţiative,am omis a scrie doar două sau trei articole din simplu motiv că uneori timpul îmi este un mare duşman.

descarcare

Ideea de compeţie, de afla lucruri noi în timp ce mă informez pentru fiecare articol în parte şi în ultimul rând premiile m-au motivat de-a lungul timpului de a participa la toate competiţiile iniţiate pe platformă. Primul premiu câştigat prin intermediul acestei platforme a fost un voucher de 50  lei în campania Food Panda de care a beneficiat întreaga familie, o mică inaugurare cu ocazia iniţierii mele în lumea blogging-ului.

Blogs in blue

Pe parcursul acestor 2 ani am avut ocazia de a participa la fel de fel de competiţii, care de care mai palpitante, însă în urma cărora am rămas cu câteva amintiri, care constau în tot felul de premii: mingi de fotbal, tricouri,vouchere, cărţi, etc. Curierul în această perioadă a reuşit să ajungă la mine la ușă şi de 2-3 ori pe lună. Un alt lucru bun care mi s-a întamplat de când scriu articole pe blog este acela că am reușit să mă integrez într-o comunitate, anume Kooperativa 2.0, filiala din Iași.

cadou-2

Cu alte cuvinte Blogal Initive nu mi-a adus decât beneficii … prietenii, premii și mult curaj de a continua ceea ce am început acum mai bine de 2 ani.

Lasă un răspuns

