Cu ochii în 4 pe Blogatu

În urmă cu câțiva ani, imediat ce au ieșit pe piață telefoanele celor de la Allview, tata și-a luat inima în dinți și și-a achiziționat unul, în ideea că tot ce e nou e și de calitate. Adevărul este  că telefonul achiziționat s-a dovenit a fi conform aşteptărilor, motiv pentru care ma provocat și pe mine să îmi cumpăr unul.

test

Încă de atunci am fost mereu cu ochii în patru în ceea ce privește noutățile cu privire la această marcă de telefoane și nu numai, astfel descoperind blogul lui Marius Călugaru, unde am gășit nenumărate  review-uri ale produselor Allview. Unul dintre review-urile descoperit acum câteva luni şi care se pare  mi-a rămas întimpărit în minte este cel al smartphone-ului Allview P7 Pro, toate acestea datorită camerei ce permite capturarea unei imagini ample şi încântătoare.

testare-1

Este a doua oară când review-urile făcute de Marius gadget-urilor  Allview mă provoacă să îmi cumpăr unul. Prima dată mi-am cumpărat smartphone Allview datorită lui lui tata,  a doua datorită review-urilor lui Marius şi se pare că a treia oară tot datorită acestuia. Informaţiile regăsite în review-urile acestuia sunt concise şi realiste, motiv pentru care le şi urmăresc. Subiectivitatea lipseşte cu desăvârşire, acesta fiind unul dintre  motivele pentru care îmi place să le urmăresc.

testare

În emisiunea #TESTAREA, prezentată de asemenea de Marius Călugăru, pe care îl ştim cu toţi de pe Blogatu.ro, sunt prezentate informaţii cu privire la cele mai noi apariţii pe piaţă, în materie de gadget-uri. Emisiunile acestuia pot fi urmărite doar accesând blogul Blogatu.ro, unde pot fi urmărite review-uri cu cele mai noi apariţii în materie de gadget-uri.

testarea-3

Informaţiile prezentate în cadrul review-ului făcut de Marius m-au provocat de-a lungul timpului să fiu cât se poate de atentă la detalii, în special în ceea ce priveşte noile tehnologii. Prin intermediul review-urilor sale avem posibilitatea de a afla informaţii, pe care de cele mai multe ori producătorii nu le oferă. Un exemplu concret în constituie faptul că urmărind cu atenţie review-ul făcut de Marius pentru Allview P7 Pro,  am realizat că acest smartphone îmi va fi foarte util atât la job, cât şi în viaţa de zi cu zi…motiv pentru care sper ca în viitorul apropiat să mi-l şi cumpăr.

Multumesc Marius în numele tuturor pentru review-uri.

 

Lasă un răspuns

