Visul unor îndrăgostiți

În urmă cu 2 ani, la aniversarea unui prieten, l-am întâlnit pe M, acutualul meu iubit. Îmi aduc aminte și acum primul nostru dans, dar și melodia, turcească, pe care nu am să o pot uita niciodată. Anul acesta în ianuarie am făcut 2 ani de când suntem împreună, însă din păcate nu am reușit să sărbatorim, el fiind plecat din oraș cu job-ul în acea perioadă.

car-6

Ingenioasă cum sunt, m-am gândit că ar trebui să recuperam cumva această zi, motiv pentru care de 14 februarie, de Ziua Îndrăgostiților am hotărât să îi fac o supriză iubitului meu … răpindu-l câteva zile pentru o mică escapadă în Turcia. Dilema pe care am întâmpinat-o a fost faptul că eu nu am mașina mea, căutând astfel o altă varinată fară a atenta la mașina lui și a mă da de gol cu ce aveam de gând să fac. Soluția problemei mele a fost aceea de a închiria o mașină de la o firmă de închirieri auto, ce mi-a fost recomandată un coleg de serviciu ce a beneficiat de serviciile rent a car a  acestora şi de care a fost foarte mulţumit.

car

Imediat ce am analizat varianta propusă de colegul meu, am sunat la firma rent a car București pentru a mă informa dacă am voie să trec graniţa ţării cu maşinile închiriate de la ei. Răspunsul acestora a fost unul afirmativ, deci cu alte cuvinte planul meu începuse să prindă contur. În secunda doi am sunat la hotel în Turcia, însă nu înainte de a transfera banii pe cazare în contul acestora. Imediat ce am făcut confirmarea  la hotel, am sunat la aeroport pentru a vedea dacă mai au bilete căre București și înce zile anume.

car-4

Pff .. nici nu m-am gândit că o să rezolvat toate aceste detalii în doar câteva ore. Dintre toate  cel mai mult mă speria ideea că nu o să găsesc mașină, însă se pare că am avut noroc cu cei de la rent a car din București. La aeropot ne va aștepta o mașină, pusă la dispoziție de cei de la închirieri auto București… care se pare ne va fi martoră în această scurtă încursiune în Turcia.

car-5

Pregătirea bagajelor a durat mai mult, fiind nevoită să pregătesc câte 2 pentru fiecare. Unul pentru săptămâna fictivă la București și unul pentru Turcia. M știa că mergem o săptămână în capitală din pricina job-ului meu, iar pentru a nu mă lăsa singură a acceptat să mă însoțească. Daca bagajele pentru București o să le luam cu noi, cele pentru Turcia le-am trimis cu autocarul spre București, acolo fiind preluate de o verișoară, la care ar urma să stăm acele câteva zile cât trebuia să rămânem în București.

car-3

Imediat ce vom ajunge la București am de gând să îi povestesc planul meu… și anume acela de a evada câteva zile în Turcia, un loc în care visăm să ajungem încă de când ne-am cunoscut. Ideea de a dansa din nou pe aceiași melodie pe care am dansat prima dată, însă de această dată în Turcia, era un vis ce ne fascina pe amândoi.

Detaliile călătoriei au puse la punct până la cel mai mic amănunt, tot ce rămâne de făcut va fi să ne distrăm, profitând la maxim de aceste zile libere.

Lasă un răspuns

