La shopping pe Dwyn Shop

Timpul trece atât de repede, că nici nu am realizat când a trecut luna ianuarie și aproape jumătate din februarie. În acest weekend a fost ziua unei bune prietene căruia nu îi cumpărasem cadou din simplu fapt că nici nu m-am gândit că deja este ziua ei. Salvarea mea de această dată a fost mama, care mi-a amintit la timp de ziua Alexandrei, dar și magazinul online  Dwyn Shop, de unde i-am cumpărat un cadou… în timp ce eram acasă în balansoarul cumprat tot de pe site-ul acestora şi pe care  îl folosesc vara în gradină, şi iarna în casă.

dwin-1

 

În timp ce îi căutam Alexandrei cadou, mi-am amintit, că în doar câteva zile e ziua îndrăgostiților și trebuie să îi cumpăr un cadou și iubitului meu, care cu siguranță mi-a și cumpărat ceva, el fiind ceva mai atent la detalii în comparație cu mine. Sincer nu știam ce caut de fapt, dar după câteva minute de „cercetări” am găsit ceea ce căutam… un ceas pentru el și  un ondulator de păr pentru ea.

dwin

În timp ce făceam „săpături” pe site, în categoria îngrijire personală, am găsit fel de fel de „chițibușuri” necesare unei fete, însă dintre toate, am ales să îi cumpăr Alexandrei un ondulator știind că ea își dorește foarte mult unul, pentru a-și încreți părul. Încă de când era copil adora foarte să aibă părul ondulat, însă din câte știu eu niciodată nu a găsit metoda și ustensila perfectă de a-și face singură părul creț. Ondulatorul comandat cu siguranță o va ajuta și spun asta pentru că am și eu unul, cumpărat de asemenea tot din magazinul online Dwyn Shop. Imediat ce cu Alexandra am terminat, de iubitul meu m-am ocupat.

dwin-2

 

Identificarea unui cadou iubitului meu a fost o misiune un pic mai dificilă, însă am reușit să identific în magazin un ceas care știam că îi va plăcea cu siguranță, el fiind un mic colecționar de ceasuri. Încă de când ne știm, ori de câte ori mergeam prin oraș și ajungeam în dreptul unor magazine cu ceasuri nu se putea abține niciodată să nu le viziteze. Unul dintre motivele pentru care am ales să îi cumpăr acest cadou de pe Dwyn Shop este faptul că iubitul meu are obiceiul de a întârzia mereu la întâlniri, dar poate dacă va vedea la mână ceasul, îşi va aminti din timp de mine şi nu mă va mai lăsa să îl aştept mereu.

dwin-4

Probabil că dacă aş mai fi stat câteva minute pe site-ul celor de la Dwyn cu siguranţă aş fi fost coruptă să a îmi chiziţionez şi eu câteva produse din categoria îngrijire personală, că tot au fost unele care mi-au atras atenţia. Luna aceasta pe lista priorităţilor a fost Alexandra şi iubitul meu, luna viitoare cu siguranţă voi fi eu.

Pe Dwyn Shop am navigat …. cadouri am cumpărat.

Lasă un răspuns

