Încă două zile de suspans

Întâmplător sau nu, se pare că unele dorințe devin realitate în preajma sărbătorilor, iar motivul pentru care fac aceată afirmație este acela că de Crăciun, moșul mi-a lăsat sub brăduț un smartphone, la care visam de ceva vreme. Interesant este faptul că aproape jumătate de an m-am „chinuit” să îmi cumpăr un smarthphone, dar pe care în final l-am primit cadou de sărbători. Imediat ce am intrat în posesia smarthphon-ului, ideea e mi-a trecut prin minte a fost aceea de a-mi cumpăra o husă pentru al proteja, dar se pare că e mai bine de o lună de atunc, iar eu nu am reușit să îmi pun planul în aplicare. Sper ca în următoarele zile să reușesc să fac această achiziție, smarthphon-ul meu fiind expus într-un pericol continuu.

tel-4

Recunosc, în ceea ce priveşte telefonul sunt foarte neglijentă şi spun asta pentru că îl las pe unde apuc, motiv pentru care de cele mai multe ori stau şi mă gândesc unde l-am abandonat. Geanta sau buzunarul hainelor sunt locurile în care telefonul meu petrece cel mai mult timp, dar în care în acelaşi timp poate avea de suferit mai ales că de cele mai multe ori cheile îi ţin companie. Achiziţionarea unei folii de protecţie şi „îmbrăcarea” telefonului cu ea, îl va feri de zgârieturile ce pot fi provocare de chei sau alte obiecte ce se regăsesc pe la mine prin geantă sau buzunare.

tel-3

Un alt obicei pe care îl şi care se pare că nu e prea bun, ori de câte ori merg la terase, cafenele, etc am obiceiul de a aşeza telefonul pe masă pentru al auzi sau vedea dacă suna cineva. Obiceiul nu este rău, însă faptul că niciodată nu verific masa să vad dacă e udă sau murdară este, iar folia cu siguranţă l-ar proteja câtuşi de puţin în contactul cu acestea. Utilizarea unei folii îmi va fi de folos şi în cazul în care, întâmplător telefonul va „zbura” şi va ajunge pe jos. De-a lungul timpului s-a demonstrat faptul că folia îi oferă telefonului protecţia de care va avea nevoie în timpul căzăturii, atenuând şocurile.

tel-2

În ciuda faptului că îmi las telefonul pe unde apuc, nu mă pot considera o persoană neglijentă în ideea că țin la lucrurile ce îmi aparțin, iar faptul că vreau să îmi cumpăr o folie pentru noul smartphone dovedește acest lucru. Imaginea lucrurilor pe care le deţin este foarte importantă pentru mine, tind să cred că țin mai mult la ele decât la mine.Folia pe care urmează să o achiziționez sau poate pe care o să o primesc cadou de la iubitul meu de Valentine’s Day, pe lângă faptul că îmi va proteja telefonul, îl va face să arate mai bine. În urmă cu câteva zile i-am povestit iubitului meu faptul că cei de la SmartProtection.ro vor avea în perioada 10-14 februarie reduceri la folii protectoare, o campanie dedicată special zilei de Valentine’s Day.

tel-1

 Să sperăm că a recepționat corect mesajul, iar pe 14 să îmi ofere cadou folia, pe care tot zic că mi-o voi cumpăra de ceva timp. Acum, dacă aș ști că nu îmi va cumpăra folia, mi-aș face-o cadou singură, pentru că sincer, nu aș vrea să pierd oferta celor de  la SmartProtection.ro. Achiziționarea unei folii, indiferent că este ea la reducere sau nu este o investițe mult mai ieftină în comparație cu sticla unui telefon, în cazul în care, din nefericire, se sparge. Unul dintre principalele roluri ale foliilor sunt protejarea sticlei telefonului, a cărui preț nici nu se compară  cu a unei folii.

Sper ca argumentele enumerate în aceste rânduri și care l-am năucit și pe iubitul mei mai bine de jumătate de oră  să fie de ajun pe a mi-o cumpăra de pe SmartProtection.ro.

Lasă un răspuns

