Un zâmbet cu NO CIST

Astăzi, în ciuda faptului că tehnologia a avansat, suntem din ce în ce mai tentaţi să ne axăm pe produse cât mai naturale. Ideea de alimentaţie sănătoasă şi cât mai naturală a creat oarecum dependenţă, unul dintre motive fiind faptul că în prezent foarte mulţi oameni suferă de diverse probleme de sănătate pe care preferă să le trateze prin metode cât mai „tradiționale”.

81

Produsele naturale din punctul meu de vedere au început să devină din ce în ce mai populare, fapt demonstrat de nenumăratele plafare și farmacii în care se regăsesc astfel de produse. Întâmplarea a făcut ca în urmă cu aproape 8 ani să mă îmbolnăvesc motiv pentru care frecventez destul de des aceste  locuri, unori ajung aici mai des ca la mall.

Vizitele la plafar și farmacie mi-au fost de mare folos în urmă cu câteva săptămâni când bunica mea a început să se plângă  de faptul că atunci când urinează simte dureri și usturimi. Reacția mea a fost una justificată zic eu, în secunda 2 sunând-o pe doctoriță povestindu-i simtomele bunicii mele. A doua zi am mers la un laborator unde bunica a făcut câteva analize, a căror rezultat a fost așa cum bănuiam, bunica suferea de cistită.

cist-1

De această dată se pare că vizitele dese prin farmacii și plaface mi-au fost de ajutor, amintindu-mi de un medicament cel văzusem pe rafturile acestora,  No Cist. Din câte îmi aduceam eu aminte, acest medicament avea la bază 2 suplimente alimentare care susțin funcționarea normală a căilor urmare și drenajul lichidelor corporale. Atenția mi-au atras-o acele suplimente nutritive ce se găsesc la baza acestuia, extractul de afine americane (Merișoare), extractul de mesteacăn , L-cisteina și D-manoza . No Cist este  un medicament recomandat în cazul unor infecții urinare  acute sau cronice, bacteriene sau fungice, cum ar fi cistita, uretrita, pielonefrita sau  prostatita.

cist-2

Rezultatele analizelor  bunicii mele indicau faptul că bunica suferea de infecție urinară, motiv pentru care am și contactat-o pe doctoriță în următoarele minute. Întâmplător sau nu ammândouă ne-am gândit la același medicament pentru afecțiunea bunicii mele. Problema acesteia era ceva mai veche, motiv pentru care doctorița i-a recomandat să înceapă tratamentul cu  NO CIST intensiv câteva zile, după care să continue cu  NO CIST prevent. Doza pe care a primit-o în primp fază a a fost una șoc,  în prima zi luând 3 plicuri, în a doua zi 2, urmând ca în următoarele reducă la 1.

cist

În ciuda faptului că NO CIST este un medicament la pliculețe, iar conținutul fiecăruia trebuie dizolvat într-un pahar cu apă, în toată această perioadă am fost nevoită să o monitorizez pe bunica pentru a fi sigură că nu omite a-și lua tratamentul corect. O completare a tratamentului cu NO CIST intensiv și NO CIST prevent a fost NO CIST intimo, un săpun intim cu acțiune completă: igienizează, calmează, hidratează,protejează și previne apariția infecțiilor. Bunicii mele i s-a recomandat să continue să folosească săpunul și după terminarea tratamentului, astfel prevenind apariția cistitei, din nou.

cist-3

Medicamentele ce au la bază produse plante, precum NO CIST mi-au  câștigat încrederea, rezultatele fiind vizibile și asupra bunicii mele, care în câteva zile s-a vindecat de o problemă cu care se contrunta de ceva vreme.

NO CIST am cumpărat, pe bunica imediat am vindecat.

 

Lasă un răspuns

