Frumusețea începe cu o piele perfectă

Ideea de frumuseţe şi de creere a unei imagini care să te reprezinte a început să prindă contur încă din cele mai vechi timpuri,astfel că astăzi cei mai mulţi dintre noi am devenit dependeţi de felul în care arătăm. Tendinţele în modă au evoluat atât de mult de-a lungul timpului, motiv pentru care în momentul de faţă, unii bărbaţii au devenit o copie fidelă a femeilor, aspectul  fizic ocupând un loc important în preocupările lor de zi cu zi.

images.jpg

Astăzi saloanele de înfrumuseţare sunt invadate aproape în aceiaşi măsură şi de femei şi de bărbaţi, cărora se pare că le place să se răsfeţe. Da, am spus corect să se răsfeţe, unul dintre motive fiind acela că în trecut mamele şi bunicile noastre de cele mai multe ori „se torturau”  acasă apelând la fel de fel de trucuri pentru a fi frumoase. Acum totul e foarte simplu, îţi faci o programare la salon şi problema e ca şi rezolvată sau cel puţin aşa mi-a spus o bună prietenă care mi-a recomndat şi mie să merg la Nomasvello, un loc vizitat de ea şi prietenul ei, din ce în ce mai des în ultima perioadă.

nove-2

Rușinoasă de fel, niciodată nu am îndrăznit să întreb pe cineva ce metodă de epilare folosește de arată mereu superb. În urmă cu câteva săptămâni, nervoasă fiind de faptul că iar în weekend am pierdut câteva ore torturându-mă, în loc să  merg în oraș cu familia mea, am rugat o prietenă, pe Adela,  să îmi spună secretul ei, care a fost unul foarte scurt și concis – „ Fă-ți o programare la Nomasvello”. Încăpăţânată cum sunt, deşi aveam mare încredere în prietena mea, am zis să fac şi eu o cercetare pe internet despre Nomasvello. Forumurile de discuţii au fost principalele mele surse de informare, unde subiectul cel mai dezbătut era epilarea definitivă cu IPL, exact ce mă interesa şi pe mine.

nove-3

De asemenea, imediat ce am intrat pe pagina de internet a acestora, primul detaliu ce mi-a atras atenția a fost faptul că Nomasvello are 1200 de centre ce se regăsesc în 16 țări de pe 3 continente, dintre care 26 sunt în 14 orașe ale Romaniei. Povestea începută în 2007 poate fi rezumată în doar șapte cuvinte: peste 1 milion de clienți în rețea. Unul dintre motivele pentru care Nomasvello este considerată cea mai mare reţea de centre de înfrumuseţare din lume datorită serviciilor oferite: Epilare Deficitivă cu IPL, Rejuvenare facială, Tratament Fermitate LED + Esthetic, Tratament Anticelulitic LED + Esthetic şi Tratament Albirea Dinților LED + Estethic.

nuve-1

Epilarea acasă făcută cu ajutorul metodelor de „tortură”  folosite în trecut de mama și bunica numai sunt eficiente.Ba mai mult așa am ocazia să îmi pierd și timpul în zadar, fiind nevoită săptămână de săptămână, 2-3 ore din timpul meu să îl dedic acestei „operațiuni”, cum îmi place mie să o alint. În comparaţie cu ceea ce am citit despre epilarea definitivă cu IPL, ceea ce făc eu acasă e o pierdere de timp. Considerată o tehnologie dedicată tratamentelor corporale şi faciale, lumina intens pulsată (IPL) ajută la eliminarea părului nedorit  (epilare definitivă) de pe orice suprafaţă a corpului. Genial mi s-a părut faptul că echipamentele IPL Nomasvello®  permite individualizarea tratamentului de epilare definitivă în funcție de caracteristicile fizice ale fiecărei persoane (fototip), astfel încat tratamentul să fie nedureros, eficient, rapid și cu efecte de lungă durată.

nove

Părerile persoanelor ce au trecut pe la Nomasvello ( femei şi bărbaţi), inclusiv faptul că Adela merge acolo împreună cu prietenul ei m-au motiv să îmi fac şi eu progamare. Acum îmi doresc e să ajung cât mai curând la Nomasvello şi să beneficiez de acele terapii faciale (riduri, linii de expresie, pete solare si de batranete, acnee) şi epilare definitivă cu  lumina intens pulsată (IPL) recomandate de toată lumea.

Lasă un răspuns

