Zici că e nouă

În urmă cu câteva luni părinții mei mi-au făcut cadou o mașină, o mică „răsplată” pentru  faptul că am reușit să obțin permisul într-un timp foarte scurt. Sincer nu mă așteptam la acest lucru din partea lor, reuşind astfel să mă suprindă într-un mod plăcut.

dezmembraripenet-3

Cadoul părinților mei a fost o mică „bijuterie” pentru mine, pănâ când a început să se defecteze. Mașina cumpărată de ai mei nu a fost nouă, motiv pentru care imediat ce am început să „profit” de ea, au început să apară și primele probleme. Căldura de afară ma provocat să folosesc aerul condiționat non-stop, eu fiind o persoană care nu suportă căldura, deci cu alte cuvinte am fost nevoită să îl deschid ori de câte ori mă urcam în mașină.

dezmembraripenet-1

Colac peste pupăză, în doar câteva săptămâni a și apărut prima defecțiune a mașinii, mai exact compresorul aer condiționat s-a stricat. Clar în masină eu nu mă mai puteam urca, riscând astfel să mi se facă rău. Primul gând ce mi-a trecut prin minte a fost acela de a căuta pe internet să fac comandă de un compersor, motivul principal fiind acela că la service-ul unde am dus mașina şi au detectat defecţiunea, nu aveau pe stoc  compresoare , astfel fiind nevoită să aștept câteva zile bune până li se aducea comanda.

dezmembraripenet-2

În doar câteva minute de căutări pe internet, prețurile enorme ale compresoarelor AC m-au speriat, motiv pentru care în secunda doi l-am și sunat pe tata, spunându-i că nu îmi trebuie mașina făsută cadou de ei. Reacția mea la speriat, întrebându-mă ce am pățit. Imediat ce i-am povestit cele întâmplate, tata ma direcționat către Dezmembraripenet, o platformă dedicată pieței dezmembrărilor, un loc din care ai ocazia să cumperi sau să vinzi piese auto.

dezmembraripenet

Conform spuselor tatălui meu, Dezmembraripenet.ro este o bursă de piese auto  dedicată persoanelor ce doresc să cumpere piese la mâna a doua  de la diverse parcuri de dezmembrări din țară. Tata mi-a spus că pentru a achiziționa o piesă nu trebuie decât să îmi fac cont, să postez o cerere cu piesa de care am nevoie, aceasta fiind se pare direcționată către toate parcurile de dezmembrări din țară. Zis și făcut … am căutat platforma, mi-am făcut cont şi am postat o cerere de ofertă pentru un Compresor AC pentru maşină. Interesantă mi s-a părut metoda acestora de comunicare, cererea mea fiind direcționată către toate parcurile din sistemul lor, bineînţeles cei care dezmembrează marca de mașină solicitată de mine.

dez

No, am trimis cerere şi în doar câteva ore am și primit feedback din partea parcurilor de dezmembrări. Conectată mereu la internet, la un moment dat am auzit că telefonul  „ţipă” în buzunar, semn că am primit câte email-urile, însă nu m-am gândit că pot fi de la Dezmembraripenet.ro. Spre uimirea mea, primisem deja câteva oferte de preţ, dintre care am şi ales una, bineînţeles numai după ce i-am cerut sfatul tatălui meu, în a o alege  pe cea mai bună.Promtitudinea de care au dat dovadă, dar şi preţurile ofertelor primite, care de care mai convenabile, m-au provocat să comand Compresorul AC pentru maşină de pe Dezmembraripenet.ro. În doar câteva ore de la identificarea bursei de piese auto Dezmembraripenet.ro, am reuşit să comand un compresor AC pentru maşină, care în numai două zile a ajuns la destinaţie, mai exact sub capota maşinii mele.

dez-1

Compresor cu ajutorul de la Dezmembraripenet mi-am achiziţionat … cu maşina în continuare m-am plimbat.

Lasă un răspuns

