Fashion în online

Tehnologia a devenit prietenul meu de nădejde și spun asta pentru că am devenit dependentă de internet. Indiferent ce vreau să fac apelez la internet pentru a mă informa, pentru a trimite ceva sau pur si simplu pentru a mă recrea. Ultima descoperire de care beneficiez în ultima perioadă la maxim sunt cumpărăturile online….  și să vezi ce tot cumpăr.

fashion

Internetul mi-a oferit posibilitatea de a identifica n magazine ce comercializează  haine, însă dintre toate atenția mi-a atras-o DyFashion.ro, de unde am și achiziționat în ultima perioadă tot felul de haine și accesorii (genți). Rochiile purtate la Crăciun și  cea din seara de Revelion au fost comandate dim magazinul online  DyFashion.ro.

fashion-1

Remarcile și aprecierele cu referire la ținutele mele din perioada sărbătorilor, mă fac să cred că am făcut o alegere potrivită alegând acele rochii care au atras privirile tuturor, motiv pentru care în continuare  o să îmi fac cumpărăturile de pe DyFashion.ro.Încântată de produsele comercializate de DyFashion.ro este şi mama, căruia i-am comandat ca şi cadou pentru Crăciun o geantă şi o pereche de pantofi, care s-au asortau perfect cu rochia de seară comandată de ea. Mama a fost superbă în seara de revelion, ba chiar la „provocat” pe tata să îi facă complimente toată noaptea.

fashion-2

În perioada imediat următoare o să am nevoie iarăși de ținute speciale, Valentine`s Day și 8 Martie apropiindu-se cu pași repezi. Se pare că nici de această dată nu o să plătesc transportul, mama vrând să îşi comande şi ea  2-3 rochii office, care se pare i-au atras atenţia. Acumulând şi de această dată o comandă ce depăşeşte 300 de lei, o să profit din nou de transport gratuit. În cazul în care produsele comandate nu necesită a fi schimbate, costul returului este suportat de DyFashion.ro.

fashion-3

Deși nu am identificat 1000 de motive ca în basme care să mă provoace să îmi achiziționez din nou haine de pe DyFashion.ro, faptul că ținutele cumpărate din acest magazin online au fost în centrul atenției și au atras atenția tuturor îmi este de ajuns. Sper ca și de această dată să am parte de același experiențe placute, deși nici nu mă gândesc că nu va fi așa. Important din punctul meu de vedere este faptul că dacă eu sunt mulțumită de produsele comandate de pe DyFashion.ro, nu știu dacă e neapărat necesar să țin cont și de părerile celor din jur, deși uneori au influență.

fashion-4

Indiferent de părerile celor din jur, eu am să continui să fac cumpăraturi de pe DyFashion.ro, un magazin online pe placul tuturor.

Lasă un răspuns

