Gusturile nu se discută

Întâmplător sau nu, acasă la mine eu sunt cea care răspunde de evidenţa zilelor de naştere a celor dragi, inclusiv de alegerea cadourilor. Anul acesta, asemenea celor anteriori, ziua bunicii mele dă startul „maratonului după cadouri” , urmată de ziua îndrăgostiţilor din 14 februarie.

parfum-6

Hmm … da, dacă anul trecut am scăpat de cumpărat cadouri cu ocazia zilei îndrăgostiţilor, anul acesta situaţia s-a schimbat, motiv pentru care de câteva zile sunt în căutarea cadoului perfect pentru iubitul meu. Întotdeauna am preferat să cumpăr cadouri care să aibă o semnificaţie şi care în acelaşi timp să rămână în mintea sărbătoritului.

Relaţia mea cu R… a început în urmă cu două luni, practic abia acum încep să cunosc persoana de lângă mine. Deşi sunt expertă în domeniu, îmi este foarte greu să aleg un cadou pentru el, neştiindu-i preferinţele. Identificarea unui cadou care să îl reprezinte este o misiune destul de dificilă necunoscându-l foarte bine, iar dacă aş încerca să fac cercetări aş crea suspiciuni şi nu e o variantă favorabilă pentru mine.

jhg

În urmă cu câteva ore, în timp ce „îmi clăteam ochii” pe reţelele de socializare am descoperit pagina de Facebook a celor de la Aromeonline, o companie cu o experienţă de 5 ani în comercializarea parfumurilor. Studiind cu atenţie site-ul acestora, am decoperit mai multe parfumuri care ar fi pe gustul prietenului meu şi care ar fi perfect pentru un cadou de Valentines`s Day.

Notele lemnoase lăsate de parfumul prietenului meu pe hainele mele au fost sursa mea de inspirație în alegerea aromei perfecte. Contradiction de Calvin Klein pare a fi soluţia dilemei ce mi-a captat atenţia de câteva zile încoace. Notele de bază a lemnului de santal, mosc, abanos şi vetiver vor fi de acum aromele ce îşi vor lăsa amprenta asupra hainelor mele. Interesantă mi se pare combinaţia dintre acestea şi notele de vârf ale lămâei verde, lavandei, mandarinei şi salviei cu notele de mijloc ale nucşoarei, coriandrului, piperului şi cardamomului.

parfum

Magazinul Aromeonline.ro oferă o gamă largă de parfume dedicate atât femeilor cât şi bărbaţilor, oferind acestora posibilitatea de a-şi alege un produs pe gustul lor, în urma descrierilor de pe site a fiecărui parfum în parte. Analizând aproape „din scoarţă în scoarţă” magazinul, am reuşit să identific un parfum perfect şi pentru mine, datorită descrierilor făcute fiecărui parfum în parte.

parfum-3

Intenţionat sau nu, o bună parte din aromele ce se regăsesc în parfumul Oriental Lemnos de bărbaţi se regăsesc şi în parfumul meu, pe care R se pare îl adoră, deci cu alte cuvinte Contradiction de Calvin Klein va fi pe gustul amândurora.Hmm… da, preferăm acelaşi arome de parfum, oare poate fi un semn al unui început de poveste de dragoste cu happy end sau cel mai bine ar fi să lăsăm timpul să decidă. Până atunci eu am să comand parfumul Carolina Herrera pentru mine şi Contradiction de Calvin Klein pentru el, mai ales că acum pot beneficia şi de transport gratuit.

parfum-4

Întâmplător peste Aromeonline am dat, parfume pentru Valentines`s Day am cumpărat !!!

Lasă un răspuns

