Povestea din faţa şemineului

Încă de când eram mic copil adoram ca iarna să stau la gura sobei cu o cană de ceai în mână, timp în care ascultam cu mare drag poveştile bunicilor, alături de care am locuit o bună perioadă din copilărie. Timpul  a trecut, eu am crescut şi am părăsit „cuibul” în care mi-am petrecut primii ani din viaţă, mutându-mă alături de părinţii mei în oraş.

60466098

Amintirile copilăriei  şi-au lăsat amprenta asupra memoriei mele şi spun asta pentru că ori de câte ori am ocazia, mă raportez la acea perioadă.  În minte întipărit mi-a mai rămas din acea frumoasă vreme ieşirile la munte alături de cei dragi, care  însă din păcate, toate au avut loc în perioadele mai călduroase a anului, neavând parte o ieşire la munte în perioada de iarnă, deșii mi-aș fi dorit.

download

Visul de a merge la munte într-o perioadă cu zăpadă va deveni în realitate luna viitoare, cu ocazia Sfântului Valentin, așa zisa zi a îndragostiților pe care o voi sărbători alături de iubitul meu. O idee trăsnită și un plan bine pus la punct a început să prindă viață la sfârșitul lunii decembrie. Cazarea la pensiunea situată între munţi plini de zăpadă, am făcut-o de anul trecut pentru a mă asigura că am locaţia perfectă pentru a-mi duce la bun sfârşit planul. Bineînţeles, pensiunea unde am făcut rezervarea avea un program planificat pentru această zi specială, însă nu coincidea cu al meu, motiv pentru care i-am rugat să mă ajute și să accepte mici modificări ale acestuia.

buchet-2

Jur împrejurul pensiunii erau câteva căbănuţe, dintre care una a fost închiriată de mine pentru o săptămână. Ziua Sfântului Valentin va fi într-o zi de marţi, motiv pentru care am încercat să profit de această varinată şi să petrec o săptâmână numai eu şi R la munte. Supriza pe care i-am pregătit-o a fost cumva premeditată din momentul în care am făcut rezervarea la pensiune, lui R spunându-i că am câştigat o vacanţă la munte, în urma postării unui articol pe blog pentru o campanie a celor de la Buchete.ro

o-cina-romantica-12_fa8d624d2ce06a

Ziua Sfântului Valentin va fi una normală, încercând să nu-i dau nimic de bănuit iubitului meu. Pe parcursul zilei am plănuit o scurtă incursiune prin împrejurimile cabanei, timp în care cina romantică și șemineul vor fi pregătite de cei de la cabană pentru seara romantică ce urmează. Povestea cinei romantice, pe care am primit-o cadou din partea pensiunii, va fi o mică surpriză în comparație cu ideea de a petrece întreaga seară în fața șemineului în care lemnele copacilor de la munte trosnesc, când și când.

ciocolata-calda

O cană de ciocolată caldă ne va ține companie în timp ce vom privi cu atenție evoluția relației noastre, cuprinsă în paginile unui album ce va fi proiectat pe unul dintre pereții camerei, care sper că îl va impresiona. Întotdeauna am fost adepta statului în preajma focului, timp în care să îmi aduc aminte de trecut, în această situație povestea noastră de dragoste. Ciocolata caldă ne va îndulci pe amândoi, în cazul în care uneoeri suntem cam „acri” unul cu celălalt.

album-poze-nunta-cluj-napoca-albume-foto-nunta-pret-in-ora-ul-cluj-napoca-qgy

Pe de altă parte am înțeles că una dintre surprizele oferite de cei de la pensiune pe lângă cina romantică, vor fi florile ce vor împodobi cabana pe care am închiriat-o. Interesant a fost faptul că în momentul rezervării cabanei, am fost pusă să aleag de pe site-ul celor de la Buchete.ro, cu care eu am mai colaborat și le cunoșteam produsele, dar de care nu am reușit să și beneficiez, o categorie de flori cu care să fie „împodobită” cabănuța. Idea a fost genială, mai ales că R mereu a avut mereu o plăcere deosebită de a-mi oferi flori și bineînțeles eu de a primi. Se pare că planul celor de la pensiune a coincis cumva cu gusturile noastre.

buchet

Dintre toate buchetele de pe site, Căldură nobilă a fost cel care mi-a atras atenția încă de prima data când am vizitat site-ul acestora, acum ceva timp în urmă. Trandafirii și minirozele au fost mereu florile care mi-au distras atenția,  în timp ce galbenul și portocaliul sunt culorile preferate ale iubitului meu. Se pare că buchetul reprezintă cu alte cuvinte plăcerile mele și ale lui R…. o combinație perfectă aș spune eu.

buchet-1

Flori, o cină romantică, un șemineu, o ciocolată caldă, un album de poze nu pot conduce decât către o seară plină de multă multă iubire !!!

Lasă un răspuns

