Povestea continuă cu Blog my Valentine

Povestea mea ca blogger a început în urmă cu doi ani la îndemnul unei bune prietene, Irina, căruia am să îi mulțumesc ori de câte ori voi avea ocazia. Îmi amintesc și acum primele articole scrise și de clipele pline de entuziasm pe care le-am trăit în momentele finalizării fiecărui articol în parte.

valentine4

În timp am participat la fel de fel de campanii, în cadrul cărora am învățat ce înseamnă competiția și provocarea. Platforma BlogAwards am identificat-o în vara anului trecut și sunt foarte mulțumită de  decoperirea făcută. Novice în această lume a blogging-ului, am reușit să câștig câteva competiții la care am participat, motiv pentru care sunt în continuare entuziasmată să particp și la viitoarele competiții.

valentine-1

Campania Blog My Valentine 2017 poate fi descrisă în doar câteva cuvinte :

10 concursuri individuale

20 bloggeri câștigători

20 pachete de cadouri

20 gadget-uri.

valentine-2

Acum provocarea pe care o aduce platforma BlogAwards este campania Blog My Valentine 2017. Scrierea și postarea unui articol de promovare a campaniei (minim 100 de cuvinte) oferă posibilitatea primilor 20 de ocupanți ai clasamentului să câștigării un premiu din acele pachete de cadouri oferite de sponsorii campaniei.. Pozițiile 1-10 vor primi garantat un pachet format din  mouse optic, set de căști, husă de protecție pentru tabletă cu ecran de 7 sau 8 inci, în timp ce pozițiile 11-20 vor vor primi garantat un pachet format dintr-un stick de memorie de 8 GB și o husă de protecție pentru tabletă cu ecran de 7 sau 8 inci. Surpriza cu care campania vine sunt cele 20 de gadget-uri oferite în ordinea clasării primilor 10 ocupanți ai clasamentului.

valentine-3

Câștigarea premiilor puse  „la bătaie” de Blog My Valentine 2017 presupune postarea articolului de promovare a campaniei pe Facebook și twitter (opțional) și participarea la minim 50% dintre concursurile individuale din cadrul campaniei, pe care să nu uiți să le completezi în formularul din articol.

 

 

 

Lasă un răspuns

