În pas cu tehnologia

În ultima perioadă, probabil datorită accesului „abuziv” la informații, imediat ce doresc sa aflu un detaliu despre un anumit lucru, internetul devine principala mea sursa mea „documentare”. Ultima găselniță a fost încălzirea cu panouri radiante, o dilemă ce i-a atras atenția tatălui meu, acum că în vara ce urmează o să construim o mică căsuță, evadând astfel dinte cei patru pereți ai apartamentului în care locuim în prezent.

panou-3

Construirea unei case pe lângă din punctul meu de vedere, dar și al familiei mele, deşi este o investiție costisitoare din punct de vedere financiar, merită facută, pentru simplu fapt că o să locuim acolo timp îndelungat. Identificarea celor mai bune „soluțiii de echipare a casei” a presupus o cercetare amănunțită a tot ceea ce urmează a cumpăra, motin pentru care zilele trecute am început să caut pe internet informații despre încălzirea cu panouri radiante.

panou-1

Informațiile identificate după câteva ore de cercetări pe internet m-au provocat să îi recomand tatălui meu să facă această investiție în noua casă, dar să și scriu despre ceea ce am aflat pentru a „elucida” micile informații nefondate ce se găsesc pe internet despre panourile radiante. Avantajele pe care panourile radiante  le oferă sunt următoarele :

  1. Costurile de achiziție și montare a panourilor radiante sunt mai mici iîn comparație cu alte sisteme de încălzire;
  2. Contraindicații medicale în ceea ce privește acest sistem de încălzire, ba chiar sunt ecologice și ju degajă noxe, fum, Co, etc;
  3. Panourile radiante cu infraroșu au efecte benefice asupra sănătății, dar și în în ceea ce privește securitatea persoanelor din jur;
  4. Spațiile și încăperile înalte și mari sunt destinațiile perfecte șii recomandate pentru acest sistem de încălzire;
  5. Durata de viață a panourilor solare este între 10 -15 ani, timp în care nu necesită întreținere specială;
  6. Achiziționarea unui astfel de sistem de încălzire nu necesită obținerea unor autorizații sau avize, ba chia pot si montate cu ușurință de către beneficiar.

panou-4

Asemenea tuturor lucrurilor care ne înconjoară, panourile radiante au părţi mai puţin profitabile, însă dacă ar fi să le punem în balanţă cu avantajele, am observa că nu putemm vorbi despre dezavantaje în sensul bun al cuvântului. De asemenea, în urma studierii mai multor site-uri, am ajuns la concluzia că dezavantajele pot fi transformate în avantaje, motiv pentru care am să enumăr şi am să vă las să decideţi:

panou-2

  1. Panoul radiant nu încălzește aerul, ci doar obiecte pe care „le vede“ și nu trebuie folosit în locuințe în care nu este instalată și o instalație clasică de încălzire , panoul radiant răcinduse imediat după ce sunt decuplate;
  2. În locuințele obișnuite panourile radiante nu fac economie de electricitate, soluția fiind aceea de a fi folosite în hale sau spații comerciale mari;
  3. Concordanța între puterea panoului radiant și suprafața ce necesită a fi încălzită trebuie făcută anterior anchiziției, evitând astfel eventuale nepăceri.

panou

Tehnologia a avansat, motiv pentru care astăzi discutăm despre aceste panouri radiante, o nouă modalitate de încălzire a diferitelor încăperi. Avantajele noii „invenții” m-au provocat să o recomand tatălui meu să o achiziționeze pentru noua casa. Un alt detaliu care ma încântat enorm la acest sistem de încălzire a fost faptul că panourile sunt de diferite culori și pot fi incluse în locuință sub forma unor tablouri.

Panouri radiante cu infraroșu tata va cumpăra, iar eu casa o voi decora !!!

Lasă un răspuns

