Sănătate prin mişcare

În urmă cu câtiva am avut ceva probleme de sănătate, a căror repercursiuni le resimt și astăzi. Dacă până atunci nu acordam atenție stării mele de sănătate, acela a fost momentul culminant care ma trezit la realitate, sănătatea mea fiind de atunci pe primul loc. Una dintre recomadările medicilor pe care o respect și acum, este aceea de a face sport, zilnic.

sanatateprinmiscare-ro

Încă de acum 7 ani încerc să îmi monitorizez  „mișcările”, în sensul că zilnic încerc să fac un pic de sport sau măcar să mă plimb câteva minute bune, asta după ce ies de la serviciu. O altă problemă cu care mă confrunt de atunci este faptul că greutatea mea oscilează și nu reușesc să depășesc 40 de kg, deși îmi doresc cu ardoare să se întâmple acest lucru.

ceas-5

Ultima recomandare primită în urmă cu câteva săptămâni, când am fost din nou la medic, la control, a fost aceea de a-mi achiziționa un smartwach, care se pare îmi va monitoriza activitatea 24 din 24, având astfel posibilitatea de a vedea unde mă situez.Imediat ce am ajuns acasă, am început să caut un astfel de gadget, însă nu înainte de a mă sfătui cu un bun prieten ce este expert în acest domeniu al tehnologiei. Recomandarea pe care am primit-o de la Bogdan a fost aceea de a vizita site-ul celor de la Evolio și de a vedea dacă găsesc ceva potrivit, că el se pare achiziționează de o bună perioadă produse de la ei și este tare încântat.

ceas-1

Sfatul prietenului meu ma ajutat enorm, pe site identificând exact ceea ce căutam. În ciuda faptului că am identificat mai multe gadget-uri, cel care mi-a atras atenția a fost Ceasul inteligent X-Watch, Silver, potrivit am zis eu, pentru a mă monitoriza. Măsurarea caloriilor consumate, monitorizarea pașilor, reminder-ul de sedentarism, respectiv monitorul pentru calitatea somnului sunt funcțiile de care dispune xWatch-ul Evolio și care pe mine mă interesează. Reminder-ul de sedentarism ma va ajuta enorm la serviciu, amintindu-mi când și când să mă mai ridic din scaun, ca muncă mea de zi cu zi presupune să stau cel putin 7 ore din cele 8 în fața monitorului unui calculator.

ceas-4

Obișnuintă sau obligație nu sunt sigură care e varianta corectă, dar tot ce știu e că zilnic după ce ies de la serviciu trebuie să mă plimb câteva minute pentru a mă dezmorți un mic, după atâtea ore de stat într-un loc. Prin monitorizarea pașilor o să mă pot cumva face un program clar, evitând astfel ca într-o zi să fac mai puțină mișcare decât ar fi necesar (din comoditate și oboseală e posibil să mai încerc să trișez). În același timp trebuie să evit și varianta de a nu merge prea mult, că astfel risc să consum mai multe calorii decât e necesar, deci risc să nu mă mai îngraș. Yoy … cât de complicat e să încerci să îţi menţii un echilibru!!!

ceas-3

În ceea ce privește somnul … eu sunt genul de persoană care nu prea îl iubește, astfel că seara merg la somn cât se poate de târziu, iar dimineața mă trezesc cât se poate de devreme. Medicul mi-a recomanat să dorm cât mai mult și să încerc să îmi fac singură un program fix, că altfel îmi va impune să i-au ceva pastile care mă vor „obliga” să dorm, indiferent că vreau sau nu. E clar, neapărat trebuie să îmi cumpăr un xWatch-ul Evolio, dacă dacă a fi să stau eu mereu să monitorizez tot ceea ce fac, cred că aş renunţa din prima, fiind destul de dificil să ţin cont de toate aceste detalii.

ceas-2

xWatch-ul Evolio, îmi va fi mereu alături, iar de câte ori voi avea nevoie să mă monitorizez (câte calorii am consumat, câţi paşii am făcut, cât am stat pe scaun sau felul în care am dormit) nu va trebui decât să mă uit la mână. Ceasul Evolio mă va ajuta să îmi programez un stil de viaţă mai sănătos, cel puţin din punct de vedere al mişcării, care se pare este vitală pentru mine. Printre altele se pare că smartwatch-ul Evolio poate fi folosit pentru convorbiri telefonice, cât şi pentru comunicare prin mesaje predefinite. În acelaşi timp, acesta dispune şi de un organizer digital cu funcţie „reminder” şi functie antifurt, aceasta din urmă avertizându-mă când m-am departat cu mai mult de 15 m de smartphone, că de obicei îl las pe unde apuc şi uit de el, bineînţeles.

ceas

Interesant ar fi să îmi uit telefonul undeva, cesul să mă anunţe că m-am îndepărtat de el, să încep să îl caut, timp în care gadget-ul îmi va măsura ritmul cardiac, care probabil va creşte o dată cu disperarea mea de a-mi găsi telefonul. Cu alte cuvinte, gadget-ul Evolio mă va ajuta să nu mă îndepărtez foarte tare de telefon, pe care mereu îl uit pe undeva, un prost obicei, care poate cu ajutorul smartwatch-ului va dispărea. Un alt avantaj pe care îl am va fi acela că îl voi purta ca un accesoriu, mai ales că îmi redă posibilitatea de ai schimba şi cureaua. Toate acestea fiind spuse, xWatch-ul Evolio va ma ajuta să devin o persoană mai organizată, mai sănătoasă şi mai accesorizată.

Lasă un răspuns

