Călător în mediul online

În urmă cu câteva luni  am primit o veste, care în primă fază, nu am ştiut dacă e în favoarea mea sau nu. Indiferent de părerea mea, am fost nevoită să mă mut în Bucureşti, în numai două săptămâni. Norocul a fost faptul că firma la care lucrez, mi-a pus la dispoziţie o locuinţă situată la numai 5 minute de sediul firmei.

perna-6

La Bucureşti am ajuns cu câteva zile înainte de a începe serviciul, în ideea de a mă caza şi de a-mi aranja lucrurile şi tot ce mi-am adus de la Iaşi, în linişte. Acele câteva zile au trecut foarte repede, că imediat a ți sosit ziua de mers la muncă. Prima zi a fost una de iniţiere, în care mi s-a prezentat firma, biroul în care urma să lucrez, timp în care mi-am cunoscut și colegii, cu care până atunci nu discutasem decât la telefon.

perna-4

Încă din prima zi de lucru pot spune că m-am apucat de treabă, deşi eram într-un loc cu totul nou, unde nimic nu îmi aparţinea. Biroul unde lucram era unui fost coleg care ieşise la pensie, deci clar, am avut ceva de treabă. Prima schimbare pe care am fost nevoită să o fac a fost scaunul de la birou, cel vechi fiind foarte uzat. Ajutor am primit de la un coleg care m-a direcţionat către  Scaune-Online.ro, un magazin online ce comercializează o variată gamă de  scaune, inclusiv de birou. Sfatul colegului meu mi-a fost de mare ajutor, în ideea că fiind nouă în capitala, habar nu aveam unde aş putea găsi un magazin care comercializează scaune, plus că trebuia să îl şi transport, deci îmi era imposibil să fac toate aceste operațiuni.

perna-3

În doar câteva minute am intrat pe site, am identificat un scaun ce ar fi pe gustul meu şi l-am comandat. A doua zi, în jur de ora 12 scaunul comandat era la locul lui, i-ar eu îi făceam inaugurarea în timp ce luam prânzul. Vestea că m-am înnoit a zburat foarte repede prin firmă, că în doar câteva zile colegii mei i-au cerut şefului să achiziţioneze pentru toţi scune ca al meu. Adevărul e că pe lângă faptul că este foarte confortabil, arată şi foarte bine, motiv pentru care fiecare coleg  fost premiat de către șef cu câte un astfl de scaun. Hm …până la urmă se pare că inițiativa mea a avut succes, iar banii cheltuiți de mine pe acel scaun birou mi-au fost restituiți, că doar și eu eram un angajat până la urmă.

perna-5

Ei da, cam asta a fost povestea scaunului, de fapt prima parte, că imediat prin minte mi-a trecut o super ideea, aceea de a-mi cumpăra o saltea și o pernă, că sincer nu dormeam deloc confortabil pe paturile din noua locuinţă. O variantă ar fi fost aceea de a cumpăra un alt pat, însă investiţia era prea costisitoare şi cred că nu merita. Lecţia o învăţasem de la colegul meu care ma direcţionat către internet, motiv pentru care m-am apucat de căutat pe internet un magazin online ce comercializează saltele, perne și tot felul acesorii pentru pat.

perna-1

Ideea de a primi acasă produsele şi a numai umbla prin magazine, ma motivat să fac cumpărăturile online, cea mai bună alegere aş putea spune. O saltea și pernă pe gustul meu am găsit în magazinul online a celor de la Saltele-Online.ro, de care am le-am şi dat comandă în secunda doi. Hm… după ce am primit produsele comaandate am reușit și eu să am un somn liniștit asemenea celui de acasă, căruia începusem să-i duc dorul. Cu ajutorul scaunului de la Scaune-Online.ro și a saltelei și pernei celor de la Saltele-Online.ro, acum pot spune că mă simt ca acasă, având în vedere că mare parte din timpul unei zile mi-l petrec în compania acestora.

perna

În ciuda faptului că am ratat ocazia de a cunoaşte Bucureştiu încă din prima săptămână în care m-am mutat aici, cumpărăturile în mediul virtual m-au ajutat de descopăr două magazine Scaune-Online.ro si Saltele-Online.ro, de care cu siguranţă voi mai avea nevoie sau le voi recomanda cunoscuţilor, că cine știe, poate vor fi și ei în aceiași situație ca mine.

Lasă un răspuns

