Un birou de blogger

Pasiunea de a scrie este una cât se poate de recentă, motiv pentru care pot fi considerată un novice în acest domeniu a blogging-ului. În urmă cu un an, la îndemnul unuei prietene, Irina, mi-am făcut un blog şi m-am apucat de scris. Iniţial această provocare mi s-a părut a fi un joc, însă în timp am realizat că tot ceea ce fac, sau mai bine spus, scriu, mă situiază în centrul atenţiei, fapt demonstrat de numărul de vizualizări ale articolelor postate pe cele două bloguri.

birou-1

În timp, „nouă meserie”, ma constrâns într-o oarecare măsură să achiziţionez anumite  „ustensile” necesare oricărui blogger, care se dedică trup şi suflet noii sale pasiuni.  Prima achiziţie făcută a fost un nou laptop, apoi o tabletă (pe care o port mereu după mine şi să îmi notez toate idei ce îmi trec prin gând, oriunde aş fi), iar acum în plan am să îmi cumpăr un birou. Bineînţeles, toată lumea probabil se întreabă la ce îmi trebuie o mobilă de birou, însă eu i-am găsit foarte multe întrebuinţări, deci îi clar, trebuie să fac şi această investiţie.

Biroul îmi va fi de mare ajutor, în primul rând pentru că îmi va găzdui laptopul, în fața căruia stau seară de seară și îmi scriu articolele pentru blog. Deși toată lumea preferă să stea cu laptopul pe brațe, eu prefer să stau în fața biroului şi să scriu, nu știu, parcă am mai multă inspiraţie. Având în vedere că biroul pe care „am pus eu ochii”, deși face parte parte din categoria birouri office, este perfect pentru cele 1000 de întrebuinţări pe care le am pentru el.

birou

Birou office Bardolino mi-a atras atenţia în primul rând pentru că e diferit de unul clasic, dar şi pentru că îmi permite depozitarea  bibliorafturilor în interiorul cărora am de gând să aşez articolele de pe blog, bineînţeles numai după ce le printez. Deși sunt dependentă de tehnologie și știu că articolele mele sunt depozitate undeva în mediul virtual, am ales să fac această investiţie, pentru a le avea şi în format fizic, poate chiar într-o zi mă voi gândi să le adun într-o carte. Alături de acestea, voi pune pe ici colo micile „suveniruri”pe care le-am câştigat de-a lungul vremii, de când sunt blogger.

birou-2

Imediat ce îmi voi cumpăra biroul şi voi termina de „împrăştiat”, pe el tot ce mi-am propus, va trebui neapărat să găsesc un loc şi pentru o lampă, la care visez de ceva vreme. Aceasta îmi va fi de mare ajutor şi spun asta pentru că tastatura laptopului meu nu este luminată, astfel fiind mereu nevoită să ţin lumina aprinsă. Se pare că cea mai mare inspiraţie o am, de cele mai multe ori, noaptea, astfel că îmi va fi mai simplu să aprind lampa ce va sta mereu în colţul biroului, pentru a mă apuca de scris. Dacă actualul birou nu îmi permite prezenţa unei lampi din pricina faptului că este mai mic, pe noul birou de blogger, sigur voi găsi un colţişor care să îl dedic acesteia.

2f8a6bc8d6f30c60eb16a0a2160e5e66.jpg

Hmm … imediat ce am văzut biroul celor de la Moff , am început să îmi fac planuri cu privire la ce aş face cu el. E clar, dacă în minte biroul şi-a găsit întrebuinţare, cu siguranţă în cel mai scurt timp acesta va fi în dormitorul meu, plin cu tot cu tot felul de „blogărimi”.

 

Lasă un răspuns

