„Affordable luxury” doar la Mirrors Beauty Salon

În numai câteva zile Crăciunul va bate la uşile noastre, iar noi, femeile trebuie să arătăm perfect. Hmmm .. da, dar cum să arătăm perfect, când în această perioadă cu toate suntem în plină acţiune (curăţenie, prăjituri, serviciu … ne pregătim de sărbători) ???

beauty-2

Soluţia pentru a fi superbe în acea perioadă o constituie o vizită la salon, unde beneficiem de tot felul de tratamente de înfrumuseţare. În ideea de nu risca să numai prind loc, gândindu-mă că mai toate femeile îşi vor dori să treacă pe acolo în această perioadă, mi-am făcut programare cu ceva timp în urmă la  Mirrors Beauty Salon

bb.

Salonul în care binele clienților este prioritar și-a început povestea în 2014 alături de o echipă de profesioniști, care au ca scop principal nu doar frumusețea clienților, ci și sănătatea. Tehnologia de ultimă sănătate, utilizarea produselor bio, personalul certificat la institutele de frumusețe prestigioase, pot fi rezumate în servicii de calitate ce situiază salonul în clasa premium.

beauty-1

În timpul anului pot spune că ajung la salon o dată pe lună, pentru a beneficia de toate serviciile oferite de Mirrors Beauty Salon, în ceea ce priveşte întreţinerea facială şi uneori de remodelare corporală. Anul acesta vreau să mă răsfăţ şi să profit de cât mai multe servicii oferite de echipa de profesionişti condusă de Dr. Cristina Bejan chirurgie estetică BucureştiÎn principiu, de această dată am să încerc pentru prima dată, pe lângă o remodelare corporală şi câteva tratamente faciale, terapia vampir- Dracula şi o mărire de buze cu acid hialuronic, să vad care sunt rezultatele.

beauty-3

Prin minte ideea de a îmi face o mărire de buze cu acid hialuronic, zăboveşte de ceva vreme, însă nu am prins curaj până acum să o pun în aplicare. Curiozitatea şi îndemnul prietenului meu, ma provoacat să duc la îndeplinire şi acest vis, care se pare că mă va urmări pretuntindeni, până când va deveni realitate. Na, asta sunt şi dacă îmi intră ceva în minte, nu mă las până când nu obţin ceea ce vreau.

beauty-4

Acum, când o să merg la salon pentru a beneficia de terapia vampir- Dracula şi  de mărirea de buze cu acid hialuronic, o să îmi fac un abonament pentru 10 şedinţe de masaj anticelulitic. Probabil,că acum după sărbători o să am nevoie, ba chiar dacă mă gândesc bine o să încep imediat după Crăciun, nu o să aştept ianuarie 2017.Pe lângă serviciile de care am avut eu parte și pe care urmează să le fac, salonul mai oferă și o serie de tratamente inovatoare bazaete pe celule stem, venin de șarpe, împachetări cu pudră de aur și ionizare cu fructe, manichiură spa cu ojă parfumată, epilare pe bază de zahăr, pe care sper să le încerc și eu cât de curând.

beauty-6

 

Hmm … nu mă consider o vedetă, încă cred că merit să mă răsfăț asemenea uneia, profitând astfel de așa numitele „arme împotriva timpului”, ce au la bază cele mai bune produse, conform declarațiilor celor de la Mirrors Beauty Salon.

Lasă un răspuns

