Moş Crăciun – un job sezonier

În aproape o săptămână Moş Crăciun va trece pe la noi pentru a ne lăsa cadouri sub brăduţ, care în ajunul Crăciunului trebuie să fie împodobit. Încă de când eram mic copil la mine acasa s-a obişnuit, ca în Ajunul Crăciunului, spre seară, fiecare membru al familiei să îşi caute sub brăduţ cadoul lăsat de Moş Crăciun. La noi la uşă, moşul nu a apucat să bată de prea multe ori, din pricina faptului că eu mereu identificam persoana din spatele costumului lui Moş Crăciun.

mos-craciun-va-vizita-1-6-miliarde-de-copii-hartia-pentru-cadouri-de-sase-ori-distanta-de-la-pamant-la-luna

Anul acesta, având în vedere că am mai crescut şi numai pot fi considerată un copil, m-am gândit că ar fi momentul potrivit de a mă transforma în Moş Crăciun, că tot mereu am fost încântată de ideea de a cumpăra cadouri pentru toţi cei dragi.  Hmm …. da, nu mi-ar strica să îmi mai i-au un job, chiar dacă e sezonier, atâta timp cât îmi voi duce misiunea la bun sfârşit cu mare drag, și anume cel de Moș Crăciun.

15170775_1139715609411625_2005520645494229982_n

Timpul fiind oarecum limitat şi cum nu o să mai am vreme să „umblu prin târg” după cumpărături, am să apelez la un magazin online, Dwyn Shop, pentru a achiziţiona cadouri, pe care am să le ofer personal, sau mai bine spus, Moş Crăciun le va oferi. Primele cadouri pe care am să le cumpăr vor fi pentru părinţii mei, care alături de Radu, fratele meu, sunt cele mai importante persoane din viaţa mea.

ddd

Un cadou potrivit pentru părinţii mei, ar fi acel Televizorul LED Samsung,  care îl va înlocui cu succes pe cel vechi, mai ales că în ultima perioadă a început să de-a semne de bătrâneţe. Dintre toate acele televizoare ce se regăsesc pe în magazinul online Dwyn, acesta mi s-a părut a fi cel mai potrivit pentru al face cadou părinţilor mei. În ceea ce îi priveşte pe bunici, am să procedez la fel ca şi cu părinţii, cumpărându-le un cadou la comun.

 

În ceea ce îl priveşte pe Radu, fratele meu,  sub brăduţ o să găsească un Laptop 2 în 1 – Kmax, care îi va fi de mare folos atât la faculatate, cât şi în viaţa de zi cu zi, astfel  nemaifiind nevoit să stea toată ziua cu ochii aţintiţi în telefon, pentru a naviga pe internet.  Dacă mai până anul trecut cam acestea erau persoanele cărora trebuia să le cumpăr cadou, anul acesta am mai adăugat o persoană , prietena fratelui meu. În principiu mi-a fost greu să aleg un cadou pentru ea, însă având în vedere că este fată şi mai ales că am văzut că placa mea de păr i-a atras atenţia, pentru ea am să achiziţionez o Placă pentru îndreptat părul Remnington.

ddddd

 

Bunicii mei sunt adepţii preparării cărnii pe grătar, că cică îi mai sănătoasă, motiv pentru care un cadou perfect pentru ei ar fi un Gril electric Philops HD. Dar dacă mă gândesc bine, o să cumpăr 2 astfel de grătare, pentru a oferi unul şi celorlalţi bunici, chiar dacă nu locuiesc cu ei. Moş Crăciun se poate deplasa cu maşina, că sanie şi reni nu am, pentru a le oferi un mic cadou și acestora, că tot au fost cuminţi pe tot parcursul anului.

 

Ei .. ha, dacă Moş Crăciun întră în curtea bunicilor mei, cu siguranţă verişorii mei îl vor vedea, deci e clar că trebuie să cumpăr şi pentru ei şi pentru mătuşa mea un cadou. Maria şi Robert vor primi câte un puzzle ( Puzzle Educa Disney Frozen şi Puzzle Educa Star Wars), în timp ce Ionelei, îi vor cumpăra un Sandwich maker Heinner Delice … pentru a o ajuta dimineaţa să le pregătească  sandwich-uri celor mici pentru micul dejun şi de ce nu şi pentru şcoală.

dfff

Dacă ar fi să îmi cumpăr un cadou singură, probabil că aş opta pentru o tabletă, având foarte, foarte mare nevoie de ea. Pasiunea pentru scris s-a transformat în dependenţă şi spun asta pentru că mereu sunt cu gândul la articolele mele, ce aş mai putea scrie, ce teme să mai abordez, etc. Uneori mintea îmi este inundată de tot felul de idei, iar când sunt în alte locuri decât acasă, iar dacă nu le notez obligatoriu undeva, risc să le uit și nu îmi doresc acest lucru.

dff

Acum că lista e completă, nu îmi rămâne decât să comand din magazin online Dwyn Shop tote acele cadouri necesare lui Moș Crăciun, astfel partea cea mai dificilă din misiunea acestuia a fost îndeplinită.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

