Sănătatea e pe primul loc

Astăzi, produsele organice ocupă un loc important în viaţa noastră, motiv pentru care am şi ales să scriu un articol pe această temă, care se pare este din ce în ce mai dezbătută. Dar totuşi ce înseamnă produse organice ??? Hm… se spune că produsele realizate fără utilizarea substanţelor chimice şi fără  nici un fel de intervenţie genetică sunt certificate ca fiind produse certificate bio/organice/ecologice. Aşa o fi ???

bio

În timp, tot auzind tot felul de discuţii legate de această problemă, motiv pentru care am început să mă informez, încercând în acelaşi timp să şi pun în aplicare, tot ceea ce am aflat. Internetul a fost principala mea sursă de informare, dar şi cea care ma direcţionat către site-ul celor de la Organica.ro, un magazin online ce comercializează produse bio cosmetice, remedii bio, detergenţi bio, etc.

bio-3

 

Sincer, a fost pentru prima dată când am vizitat un magazin de acest gen, motiv pentru care l-am analizat cu mare interes, din „scoarţă în scoarţă”, dacă se poate spune și așa. Atenția mi-a atras-o toată gama de produse bio- cosmetice comercializate, care se pare că luna aceasta beneficiază de o promoție de lansare. Discount-ul de 15% pentru toată gama Organica constituie un punct forte la lansare, după părerea mea, prin care practic se încercă motivarea cumpărătorilor de a încerca noile produse.

bio-2

Ideea de produse bio pe mine sincer ma încântată enorm, eu fiind un pic mai specială față de celelalte perosoane din jurul meu. Unele probleme mai vechi de sănătate încă mai au unele repercursiuni asupra mea, astfel că am devenit un pic mai grijulie cu ceea ce folosesc. Recomandarea medicilor de acum câțiva ani a fost aceea de a profita pe cât de mult posibil de produse naturale, indiferent că vorbim e alimentație, cosmetice sau orice alt fel de produse cu care intru în contact. Încă din acea perioadă am rămas cumva „obsedată” de spusele medicilor, motiv pentru care mereu încerc pe cât mai mult posibil să ţin cont de sfatul primit.

bio-4

 

Organica.ro mi-a oferit oportunitatea de a cumpăra produse mai sănătoase, motiv pentru care mi-am şi ales câteva produse bio cosmetice pentru corp și ten de pe site. Un alt produs care mi-a atras atenţia este o băutură cu gust de ciocolată (din iarbă de grâu) care se pare, o porţie  înlocuieşte 5-9 mese de fructe si legume bio. Recunosc, nu sunt genul de persoană care să se de-a în vânt după legume sau fructe, deci cu alte cuvinte băutura din iarbă de grâu, deşi este dedicată copiilor, este perfectă şi pentru mine. Luna decembrie este abia la jumătate, deci cu alte cuvinte mai ai ceva timp să profiţi şi tu de discountul de 15 % oferit de Organica, la toată gama de produse lansată de curând.

Lasă un răspuns

