Frumuseţe într-un singur loc – 1Dream Beauty Studio

O fi fost bine sau nu, dar încă de la o vârstă fragedă mama ma învățat să am grijă de mine și de imaginea mea. Îmi aduc aminte și acum, prima dată când m-am vopsit, primul rimel cumpărat, prima trusă de farduri și lista continuă. Probabil că toate aceste „mărunţişuri”, cum le spun eu, în timp au devenit rutină, astăzi devenind oarecum dependentă de toate detaliile ce țin de frumusețea și aspectul meu.

Problema cu care m-am confruntat mereu a fost aceea a identificării unui salon unde să îmi pot satisface toate nevoile în ceea ce privește frumusețea şi aspectul meu. Mereu am fost nevoită să alerg între mai multe saloane pentru a-mi vopsi și tunde părul, a-mi face unghiile și pentru machiaje în cazul în care aveam de mers la un eveniment sau petrecere. Niciodată nu am găsit un salon în care să fiu mulţumită de toate serviciile. În urmă cu câteva luni, am fost nevoită să fac o vizită la București, unde am mai rămas câteva zile la niște prieteni, asta numai după ce mi-am rezolvat problemele de serviciu. Întâmplarea a făcut ca în acele câteva zile state în București, prietena mea cea mai bună avea făcută o programare la 1Dream Beauty Studio, unde bineînțeles am însoțit-o.  La salon am stat câteva ore …. iar spre norocul meu am avut și eu parte de o manichiură semipermanentă, spre norocul meu. Una dintre cliente a ratat programarea și uite asa am avut parte și eu de un mic răsfăț, în acel salon manichiură.

În acele câteva ore petrecute la salon cu prietena mea am am avut posibilitatea de a vedea operele ce ieșeau din mâinile specealiştilor de la salon. Yoy ….ce mult mi-aș fi dorit să am parte și eu de un vopsit ombre, însă am să îmi fac programare pentru data viitoare când am să merg la București. Prietena mea a avut parte de un super răsfăț, dacă se poate spune și asa  …. un vopsit șuvițe, un tuns și o manichiură, au schimbat-o total pe Ioana. Se pare că părul Ioanei a fost “colorat” de un binecunoscut hair stylist București care se pare că folosește cea mai bună vopsea de păr profesională (Goldwell). Minunat, se pare că am descoperit şi eu un salon în care toate serviciile oferite au fost pe placul meu, însă din păcat e la o super mare distană de mine şi nu pot beneficia de acestea decât atunci când vizitez capitala.

Acum, că am văzut cu ochii mei ce transformare “suferă” o pesoană ce petrece câteva ore în  1Dream Beauty Studio, cu siguranță o să îmi fac și eu o programare, că tot de câteva ori pe an ajung la București datorită job-ului. În principiu, de 3-4 ori pe an eu merg la coafor deci ar fi perfect,  cam de tot atâtea ori merg și eu în capitală pe an poate chiar de mai multe ori. Îi clar, părul meu va arata perfect de acum înainte, iar singura problema care rămâne nerezolvtă vor fi unghiile. Ee …. este mai simplu, în Iași voi merge doar la un  singur salon, deci nu voi mai fi nevoită să aleg între saloane.

La București când voi pleca … părul îmi voi aranja …. la 1Dream Beauty Studio !!!

Lasă un răspuns

