Antrenamente cu un antrenor personal

O fi devenit o tradiţie de acum , însă tot nu am să renunţ la ideea de a merge în fiecare vară la Bucureşti, măcar câte două, trei săptămâni pentru a fi alături de prietenii mei, care au părăsit Iaşul acum câţiva ani în urmă.În vara trecută se pare că am avut parte și de un mic răsfăț, la care visam de ceva vreme, dar nu am reușit să mi-l îndeplinesc. Prietenii mei din capitală mi-au pregătit o supriză pentru care le mulțumesc enorm, că fără ajutorul lor cu siguranță nu aș fi avut parte nici acum de această experiență.

remodelare1

 

 

Vizita la Centrul de remodelare corporala Salus mi-a adus numai beneficii, toate acestea în numai câteva zile, cât am stat în Bucuești. Recunosc, am mers zilnic la salon, unde am încercat să profit de toate serviciile oferite (remodelare corporală, tonifiere musculară, antrenamente cu antrenor personal și evaluare și monitorizare corporală săptămânală). Dintre toate cele enumerate, ideea de a avea antrenor personal București ma încântat cel mai  tare, unul dintre motive fiind acela că mă va învăța ce tip de exerciții sunt în beneficiul meu.

remodelare-3

Întoarcerea mea la Iași prepupune renunțarea la a mai mege la Centrul de remodelare corporală Salus, ceea ce înseamnă că la Iași nu voi puntea decât să  pun în practică la ceea ce am învățat de la acel antrenor personal în București.Expriența mea la Centrul de remodelare corporala Salus a început cu o tonifiere musculară, un serviciu de care aveam, se pare, cea mai mare nevoie. Am continuat  cu o remodelare corporală, după care am fost redicrecționată către un antrenor personal, cu care am făcut antrenamente și am învățat ce exerciții sunt în beneficiul organismului meu.

remodelare-2

Având în vedere că la București am stat aproape trei săptămâni, am reușit să am parte și de două evaluari și monitorizări corporale săptămânale, în urma cărora sau confirmat și mici rezultate.În principiu pot spune că mă simțeam mai relaxată, mușchii nu îmi mai erau la fel de încordați, iar eu eram foarte entuziasmată de antrenorul personal, de la care învățasem foarte multe.

remodelare

Deşi că au trecut câteva luni de când am fost la Bucureşti, eu am continuat să pun în aplicare ceea ce am învăţat de la antrenorul personal, ba chiar aştept cu nerăbdare să revin în capitală pentru a vizita Centrul de remodelare corporală Salus.

Lasă un răspuns

