Întotdeauna am învins

În urmă cu șapte ani, viața mi-a întors spatele pentru câteva clipe și spun asta pentru că starea mea de sănătate, de atunci, stă agățată într-o stâncă, care încă se mai clatină. Deși uneori îmi este greu să vorbesc despre acea perioadă, unori simt nevoia să povestesc prin ce am trecut, ca în aceste clipe. Provocarea de a spune ce simt a venit în mintea mea imediat ce am descoperit provocarea inițiată de STALINSKAYA Vodka, din care trebuia să reiasă   „Evoluția celor puternici”.

vodka-1

 

STALINSKAYA Vodka datorită calității recunocute la nivel internațional, a fost plasată în topul preferințelor consumatorului român, menținându-se, încă din 2001, ca lider de piață. De asemenea, din 2009 până în prezent, acestea i-au adus peste 50 de distincții, ce o recomandă ca făcând parte din categoria celor puternici, făcând față de-a lungul timpului provocărilor la care a fost supusă.

Acum, după ațâția ani, când stau și mă gândesc prin ce am trecut în acele clipe, nu știu dacă aș mai avea tăria de a trece peste acele momente cu atâta cu curaj. Probabil că în acele clipe privești viața cu alți ochi și tot ce îți dorești este ca totul să revină la normal. Alături de mine în acea perioadă au fost familia și  R, o persoană pe care nu o știam decât de o lună, dar care atunci, a fost lângă mine, poate mai mult decât aș fi crezut.

vodka-4

Astăzi, mai mult ca sigur nu aș fi fost ceea ce sunt, dacă în jurul meu nu se aflau aceste minunate persoane, care m-au făcut mereu să cred că sunt puternică și că sunt capabilă să înving orice obstacol, oricât ar fi el de primejdios. Îmi aduc aminte foarte clar că abia terminasem primul an de facultate și eram foarte mândra de realizările mele. Acele clipe mai puțin plăcute, mi-au dat viața peste cap, ba chiar eram cât pe ce să renunț și la facultate, un vis de mic copil, dar nu sa întâmplat. R a fost singura persoana care m-a susținut în fața părinților mei care vroiau să i-au o pauză de la studii, considerând că ar fi cea mai bună variantă în acele clipe, în care abia mă mișcam de ici colo.

Adevărul este că foarte greu a fost să combin boala cu facultatea, însă am reușit. Deși atrăgeam atenția asupra mea fără să vreau din pricina unor reflexii ale bolii lăsate asupra corpului meu și în ciuda faptului că eram nevoită să merg pe jos până la facultate de două ori pe zi (îmi era rău de mașină) mi-am continuat studiile. R avea dreptate, dacă nu as fi renunțat atunci, cine știe dacă mi-aș mai fi reluat studiile.

vodka-3

Adevărat sau nu, toate întâmplările din acea perioadă m-au făcut să cred că nimic în viață nu este întâmplător, ba chiar am ajuns să cred și acea vorbă din popor „Dumnezeu nu-ţi  mai mult decât poţi duce„. Motivul pentru care am scris aceste câteva rânduri, în care am povestit parțial, un moment ce mi-a marcat viața se datorează sloganului celor de la   STALINSKAYA, care sună cam așa : „Pentru cei puternici”. Trei cuvinte au reușit să răscolească aceste vechi amintiri care se pare o să mă urmărească mereu. Viața merge înainte,  iar eu sunt o învingătoare. Cum nu am  cedat acum 7 ani, nu am să o fac nici de acum încolo.

vodka-2

 

Un învingător este și STALINSKAYA, anul acesta aniversând 20 de ani pe piața din România. Preparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici” STALINSKAYA este alături de cei care au curajul să riște pentru a tranforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piața din România.

vodka

Curajul și ideea de a fi alături de cei dragi mie, m-au făcut să rezist atâta timp . Acesta este unul dintre motivele pentru care voi lupta în continuare, deși unori e greu să faci față provocărilor, care parcă numai spre mine se îndreaptă. Dar sunt puternică și voi lupta în continuare!!!

 

 

Lasă un răspuns

