Prăjituri cu credit

În ultima perioadă de timp în România populaţia a scăzut semnificativ, unul dintre motive constituindu-l identificarea unui loc de muncă mai bine plătit, în altă ţară. O fi o modă sau o necesitate, nu ştiu, dar majoritatea tinerilor aleg această varianţă, în loc să investească în ţara din care provin. În ciuda acestui fapt, au fost şi câţiva care şi-au luat inima în dinţi şi au riscat, deschizându-şi o afacere, în speranţa că va merge, aşa cum am făcut şi eu.

bbn

Recunosc, în ultima perioadă afacerea a început să „scârţie”, motiv pentru care am început a face cercetări, încercând să aflu cauza acestei decăderi, care în timp îmi putea falimenta afacerea. Rezultatele obținute au demonstrat că afacerea mea avea nevoie de ceva „îmbunătățiri” în ceea ce privește utilajele, care se pare că  aveau un consum mult mai mare decât era necesar. Calculele au demonstrat că în ultima vreme am ieșit în pierdere, motiv pentru care nu am reușit să „dau deloc înainte cu afacerea” și să reinvestesc în ea. Sfatul unui bun amic mi-a venit în ajutor … îndemnul fiind acela de a obține un credit, cu ajutorul căruia îmi „voi repune pe picioare afacerea”.

bbnm

Un CREDIT  IMM  obținut de la AVBS CREDIT a fost primul pas în a-mi salva afacerea, la care țineam enorm, fiind un vis de-al meu din copilărie. Imediat ce am început să îmi reorganizez laboratorul de producție patiserie – cofetărie,  prăjiturile produse și vândute au început să îmi readucă profit, însă încetul cu încetul. Îndată ce afacerea început să își revină, primul lucru la care m-am gândit a fost acela de a le povesti și prietenilor modul în care am reușit să îmi reorganizez și dezvolta vechiul business. Prima idee ce mi-a trecut prin minte a fost aceea de a mă folosi de logo-ul celor de la AVBS CREDIT, de care m-am folosit, imprimându-l pe pliante, meniuri, inclusiv pe site-ul și blogul laboratorului.

bbmnn

Inițiativa mea a creat atât de multe semne de întrebare, ba chiar la un moment dat lumea tindea să creadă că laboratorul se află  sub „tutela” celor de la AVBS CREDIT. În acel moment, pentru a lămuri situația, pe blogul laboratorului, dar şi pe cel personal, am postat  povestea „renașterii” laboratorului meu, care a avut loc doar cu ajutorul creditului pentru întreprinderi mici și mijlocii. În ideea de a face cât mai cunoscută povestea, cine ştie poate mai sunt şi alte persoane care se află în aceaşi situaţie cum eram eu acum ceva timp în urmă, am rugat câţiva colegi bloggeri (Amalia Marinescu (Goleanu), Cristina din Moinești), să mă susţină, promovând  articolul şi pe blogurile lor.

Imediat ce  povestea afacerii mele „renăscute” a început să „hoinărească prin târg”, oamenii au devenit curioşii, motiv pentru care am fost chemată la mai multe emisiuni de radio şi TV (RadioLynx, TVR2, Lynx TV România) în cadrul cărora am povestit cum un credit pentru investiţii ma ajutat să ajung în centrul atenţiei. Invitaţiile la emisiuni le-am acceptat în ideea de a transmite şi altor persoane iniţiativa mea, care se pare că a şi dat roade, iar  cu această ocazie am avut cum să îi mulţumesc şi prietenului meu pentru îndrumare şi încurajare. Sfatul lui de a apela la un credit bancar a funcţionat, tocmai de aceea acum ţin să trasmit sfatul mai departe.

bbbnm

Bănuţi luaţi împrumut de la AVBS CREDIT m-au ajutat să îmi modernizez liniile tehnologice de producţie, să îmi achiziţionez câteva mijloace de transpor de care duceam lipsă total, ba chiar am reuşit spre final să rămân cu câtiva bănuţi pe care i-am valorificat prin instruirea şi pregătirea personalului. Întreaga poveste a fost preluată şi publicată în media (Chic-Elite, Loopaa, Mujer şi Comunicate de presă).

Se pare că „ scârţăitul”  laboratorului meu de producţie a reuşit să readucă în atenţia tuturor compania de bokeraj bancar AVBS CREDIT, prin intermediul căruia eu am reuşit să îmi salvez afacerea. Povestea „ renaşterii” produselor mele de patiserie a creat o adevărată campanie de promovare companiei de brokeraj, dar şi laboratorului meu care a devenit mega cunoscut. Faptele în această situaţie fac cât 1000 de cuvinte, mai ales că povestea mea are şi un happy-end. Poate că e greşit, sau nu, însă întotdeauna am încercat să mă folosesc de fapte reale când am încercat să promovez ceva anume, sau să conving pe cineva cu privire la un anumit lucru.

bbn

O simplă reclamă …. alături de care vor apărea comentarii pro şi contra, astăzi numai are un efect scontat, însă faptele întotdeauna vor vorbi, au la bază o realitate. Afacerea mea a „renăscut” cu ajutorul unui credit… e posibil şi poate orice să încerce, cum am făcut-o şi eu. Deci cu alte cuvinte … credit de la AVBS CREDIT am luat, prăjituri în continuare am preparat !!!

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

Un gând despre &8222;Prăjituri cu credit&8221;

Lasă un răspuns

