Gerovital – cadoul de sub brăduţ

Încă de când eram copil, probabil că datorită faptului că părinții mei făceau cadouri celor dragi cu diferite ocazii, am rămas „îndoctrinată” cu această idee, motiv pentru care, de câte ori am ocazia, ofer daruri persoanelor apropiate.

crema-5

În mai puțin de o lună de zile se aproprie Crăciunul, deci cu alte cuvinte sub brăduț, Moș Crăciun trebuie să lase cadouri, motiv pentru care anul acesta m-am gândit să îmi atribui și această funcție, că tot nu am avut-o niciodată. În fiecare an dăruiam cadouri celor dragi, dar niciodată nu m-am gandit la această variantă, de a mă transforma în Moș Crăciun și de a lasa darurile direct sub brad.

Anul acesta se pare că am fost foarte inspirată și am început să achiziționez cadouri din timp, pentru a nu mai păți asemenea anilor anteriori, când în apropierea sărbătorilor umblam disperată după cadouri. Întâmplarea făcea că găseam câte ceva pentru fiecare, însă niciodată nu eram mulțumită de cadourile cumpărate, tot timpul îmi dorindu-mi să le fi oferitcu totul altceva. În urmă cu câteva zile, participând la un curs de cosmetică și machiaj, am aflat foarte multe informații în ceea ce privește cele mai eficiente soluții de înfrumusețare a oricărei femei, ce este interesată de aspectul său fizic.

crema-4

Informațiile aflate la curs m-au pus pe gânduri și imediat ce am ajuns acasa m-am apucat de studiat. După mai multe „cercetări de piață” am ajuns la concluzia că există n soluţii de a avea o piele frumoasă, și care ne mențin mereu  frumoase și tinere, însă trebuie avut în vedere faptul că trebuie să existe o strânsă legătură între noi și tratamentele ce aduc aceste beneficii. Majoritatea forumurilor pe care le-am studiat făceau trimitere către un anumit producător de produse cosmetice din România, marcă pe care consumatorii o recomandă prietenilor. Gerovital se pare că este brandul nr. 1 în preferințele româncelor, pe segment de Care. Hmmm … da, următorul pas  fost să intru pe site-ul acestora și să vad ce oferă cu adevărat.

crema-1

Gama de produse oferită de Gerovital este variată și conține produse pentru îngrijirea tenului, dar și produse destinate îngrijirii corpului și părului. În timp ce studiam fiecare produs în parte, am descoperit o secțiune ce conținea casete cadou, moment în care prin minte mi-a și trecut o idee, aceea ce a cumpăra caduri pentru cei dragi de aici. Am studiat cu atenție toate produsele ce se regăseau în această secțiune și am început să decid:

  • Borsetă cadou Gerovital H3 Men Active (o voi dărui lui Radu, fratele meu)
  • Casetă cadou Gerovital H3 Men Wild – (e potrivită pentru tata, dar cu siguranța îi la ajuta și pe Radu)
  • Borsetă cadou – Fiole cu acid hialuronic – (este cadoul perfect pentru mama, care vrea să fie mereu frumoasă)
  • Casetă cadou – Cremă antirid intens hidratantă SPF 10 – (se va potrivi de minune bunicilor mele)
  • Borsetă cadou Gerovital H3 Men Seductive – (bunicii mei sunt două persoane foarte îngrijite de aspectul lor)
  • Casetă cadou – Tratament Nutritiv – (părul a fost întotdeauna pentru mine un detaliu de care am ţinut mereu cont )
  • Casetă cadou – ArganPlus Keratină – (întotdeauna persoanele cu părul lung acordă maximă importanţă acestuia, care se pare necesită o maximă atenţie şi îngrijire).

crema-2

Anul acesta se pare că lista cadourilor pentru Crăciun s-a lungit cu încă două persoane, pe care eu treptat eu am început să le consider surorile mele, motiv pentru care cadourile acestora vor apărea sub braduțul familiei de Crăciun. Imediat ce am terminat lista cadourilor penrtru cei mai importanți membri ai familiei, am trecut la celelalte categorii de produse Gerovital, pentru a vedea dacă pot alege și de aici câteva cadouri…. ca lista lui Moș Crăciun anul acesta este destul de lungă.

Produsele pentru îngrijirea tenului, corpului și părului vor face parte mereu din viața oricăruia dintre noi, indiferent că suntem femei și bărbați, acesta fiind unul dintre motivele pentru care m-am decis să aleg cadouri pentru Crăciun din această categorie. Un adevărat Moş Crăciun trebuie să ştie exact de are nevoie fiecare dintre noi, iar de produse cosmetice avem cu toţii nevoie, fie că vrem sau nu. Anul acesta vreau să mă simt un moş util şi sunt convinsă că ceea ce am ales va fi pe placul tuturor.

crema

 

Aştept cu derăbadare să văd reacţiile celor dragi, mai ales că anul acesta toate cadourile vor fi aşezate sub brăduţ de către Moş Crăciun, iar fiecare va fi nevoit să şi-l caute pe al său…  asta dacă se gândeşte că a fost cuminte şi merită o răsplată !!!

 

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

Lasă un răspuns

