Moștenire de la mama

Încă de când eram copil am fost învățată să fiu o persoană „cochetă” în ceea ce privește vestimentația, toate aceste obiceiuri fiind preluate și învățate de la mama și bunica. În timp, informațiile primite de la ele, alături de diferitele detalii pe care le „furam” din revistele de modă sau de la diverse persoane pe care le vedeam în diferite locuri și care îmi atrăgeau atenția, au condus la ceea ce sunt eu astăzi.

haine

Sincer, aș minți dacă aș spune că stilul meu vestimentar are în umbră o anumită persoană, deoarece niciodată nu am fost adeptă să dedin copiafidelă a unei alte persoane preferând astfel să preiau doar frânturi dintr-un total. În prezent, o ținută care mă reprezintă este caracterizată prin eleganță și feminitate, detalii pe care le-am moștenit de la mama mea, o persoană foarte atentă, exagerat uneori, în ceea ce privește vestimentația. Mama și bunica au fost două profesoare excepționale , de la care am învățat numai lucruri ce au fost, se pare în beneficiul meu.

haine-1

Un secret pe care am să îl destăinui acum cititorilor mei este acela că de-a lungul timpului am învățat că achiziționarea unor haine de calitate este mereu în favoavrea pesoanei care le poartă. În ultima perioadă, din lipsa timpului am devenid dependentă de magazinele  și cumpărăturile online. Ultimele achiziții făcute au fost o pereche de jeanși ce aparțin colecției FemeStage by Eva Minge, o pereche de botine din colecția Emu Australia și nu în ultimul rând o bluză din colecția Answear. Magazinul ce mă atenționează și mă „aprovizionează” mereu cu noutățile în materie de îmbrăcăminte și încălțăminte este Answear.ro.

bluza

 

Astăzi, dacă ar fi să fac o descriere a stilului meu vestimentar, primul lucru cu care povestea mea ar începe ar fi acela că îmi place să fiu cât mai simplă, naturală, nefiind genul de persoană căruia să îi placă să iasă în evidență, cel puțin nu prin vestimentație. Jeansi, tenișii, cămășile sunt în gerene accesorii de are nu mă despart niciodată,  astfel că măcar unul dintre acestea trebuie să fie prezente în îmbrăcămintea mea de zi cu zi.

bluza-1

O pereche de jeanși, o cămasă sau bluză mai elegantă, alături de o pereche de papuci cât se poate de confortabili, este o ținută ce astăzi mă reprezintă și care se potrivește, după părerea mea, mai multor evenimente și locuri prin care eu îmi fac „veacul”. Indiferent că este vară, toamnă, iarnă sau primăvară această combinaţie poate fi personalizată şi îmbrăcată în orice moment. Spre exemplu în timpul verii o perecehe de jeansi, o bluză sau cămaşă cu mânecă scurtă alături de o pereche de balerini, tenişi sau săndăluţe este o ţinită destul de ok pentru acest sezon. O dată cu apariţia toamnei săndăluţle rămân la adăpost, în timp ce ţinutei anterior prezentate îi mai adaug un cardigan, o vestuţă sau chiar trec şi spre o bluză cu mânecă lungă.

bluza-3

 

Frigul din timpul iernii atrage după sine modificarea ţinutei, astfel că alături de  perechea de jeansi şi cămasa sau bluza cu mânecă lungă o să adaug o geacă groasă şi o pereche de cizme sau ghetuţe, ambele cu blăniţă. Hmmm …. da, aşa să tot fie iarnă.  Sosirea primăverii mă transformă în acea perioadă în Baba Dochia şi spun asta pentru că încep să renunţ treptat la uele acesorii vestimentare, numai la jeanşi şi cămăşi sau bluze, nu. În această perioadă acestea se asortează perfect cu o vestuţă sau o gecuţă mai subţire şi o pereche de tenişi, bineînţeles.

bluza-2

Stând și analizându-mi stilul am observat că deși tind către un stil casual, încerc pe cât se poate de mult să nu renunț la eleganță și rafinament asemenea mamei mele. Persoana care a stat aproape zi de zi lângă mine, veghindu-mă în continuu și-a lasat amprenta și asupra ținutei mele, deși e într-un procent minimal.

Deci cu alte cuvinte, oriunde merg, oriunde mă duc mama e cu mine pretudindeni –  eleganță și rafinament !!!

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

Lasă un răspuns

