Bolurile s-au golit …

În ideea de a mă reîntâlni cu prietenii, în urmă cu câteva săptămâni le-am propus acestora o ieșire la film. Propunerea mea a fost acceptată, numai că în timp, plină de idei cum sunt, m-am gândit că întâlnirea va fi ceva mai interesantă dacă va fi acasă la mine. Genial … nu de mult tata cumpărase o plasmă enormă în sufragerie…deci era cazul să fie testată, și aceasta  fu ocazia preferată.bbgClar… o dată ce propunerea mea a fost acceptată, a trebuit să mă ocup un pic de detaliile întâlnirii, în special cu ce îi voi servi pe prietenii mei, că nu vreau să aibă senzația că sunt la cinema, deci a trebuit să găsesc ceva specific a la Dya.

ff.jpg

În primăvară, întâmplarea a făcut să particip la Gala Spring SuperBlog 2016, eveniment prin intermediul căruia am avut ocazia de vizita restaurantul Wu Xing, unul dintre sponsorii competiției. În cadrul vizitei la restaurant, am avut ocazia de a gusta mai multe preparate specifice acestuia, printre care și unele ce aveau denumiri mai comice de mâncare chinezească:  Furnici în copac, Salată cu urechi de lemn și Pachețele de primăvară, deci WuXing știe! În acele câteva zile cât am stat în București, curiozitatea ma provocat să revin în restaurant, ori de câte ori mi se făcea foame, pentru a testa măcar o parte din acele preparate, care după denumire mi-au părut a fi foarte interesante (Pui Gong Bao, Pui Tushin, Cartofi cu urechi de lemn, Porc Sichuan, etc).

bb-f

Preparatele testate au fost super, însă cele care mi-au rămas întipărite în minte au fost Pachețelele de primăvară pe care aș vrea să le testez ori de câte ori o să ajung în București. Dar să revenim pe meleaguri moldovenești și să vă spun ce idee trăsnită mi-a trecut prin minte cu privire la întâlnirea cu prietenii, organizată la mine acasă. Întâlnirea având loc sâmbătă seara, am avut timp berechet să mă ocup pesonal de pregătiri, și tipm am avut destul de vineri de la prânz până sâmbătă după amiază.

bb-t

În timp ce clasicul suc nu l-am putut înlocui cu nimic, ci doar am mai așezat alături de el câteva fresh-uri și beri cu sau fără alcool, după preferințe, popcornul a fost înlocuit de acele Pachețelele de primăvară, cărora invitații mei nu le înțelegeau rolul. Pachețelele erau împărțite în mai multe boluri, în funcție de umplutura pe care o conțineau…. brânză sărată, finetti, șuncă, unt de arahide și cașcaval.  Între bolurile cu pachețele am așezat câteva recipiente cu sosuri, în ideea că unii dintre invitați vor simți nevoia trecerii pachețelelor prin acestea.

bb-g

Dar să vedeți, imediat ce misterul pachețelelor a fost dezvăluit, invitații care se așezaseră aleatoriu, care pe unde a găsit loc, au început să se mute, în funcție de umplutura pachețelelor, dar na,până la urmă fiecare cu gusturile lui. Dacă la vederea preparatelor, invitații au rămas uimiți, aducând oarecum tristețe în sufletul meu pentru alegerea făcută, imediat ce au început să se miște prin cameră, zâmbetul mi-a reapărut pe buze.

Se pare că prima degustare a pachețelelor a fost o adevărată provocare, că după aceea bolurile au început pe rând să se golească, fiind necesar să stau să suplimentez porțiile, în loc să fiu atentă la film. Dar na, eu am ales să fiu gazdă, dar important e faptul dacă invitații s-au simțit bine și eu sunt mulțumită.

bb-n

Ehe … cam a asta a fost povestea pachețelelor de primăvare preparate de mine. Ideea genială preluată de la restaurantul Wu Xing a avut succes. Data viitoare când am să ajung la București la restaurant am să încerc să aflu misterioasa rețetă pentru a o pregăti și pritenilor mei la următoarea întâlnire, care presupun va fi iediat după întoarcerea mea din capitală.

La Super Blog am participat… lucruri trăsnite am gustat și prietenii mi-am încântat!!!

 Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

Lasă un răspuns

